Oud 13-05-2003, 23:06
akumabito
akumabito is offline
Her en der wordt creatine aangeprezen als een soort 'wondermiddel' dat ervoor zorgt dat iedereen in een razendsnel tempo spiermassa kan kweken.

Heeft er hier iemand ervaring met creatine? (aub geen verhalen van: "ik ken iemand die", "ik heb gehoord van iemand die", etc.) Wat voor resultaten kan iemand met een vrij smal postuur verwachten? (ben 1m80, rond de 72kg) Wat voor training is aan te raden? Ik moet vanwege tijdgebrek thuis trainen, ik heb dumbells, welke oefeningen zijn aan te raden? Ik ben vooral geïnteresseerd in een breder bovenlijf, en een grotere armmassa.

Wie helpt me met nuttige info?
Oud 13-05-2003, 23:08
Big Brother
Big Brother is offline
arm > dumbells + opdrukken
schouders > dumbells + opdrukken

creatine werkt, maar niet bij iederen
en als je alleen slikt en niet trained wordt je alleen dikker en niet gespierder

en volgens mij is dat gewicht wel normaal voor je lengte of niet soms?

ik ben 1.92 en weeg 77 kilo, ben ook niet echt dun ofzo
Oud 13-05-2003, 23:18
akumabito
akumabito is offline
Ben inderdaad niet overdreven smal ofzo, maar zou toch graag wat breder willen zijn weet je... ik vroeg me vooral af of creatine het geld waard is, ze zijn nou niet bepaald gratis, en ik wil ze ook alleen kopen als er écht sneller resultaat mee te bereiken is.
Oud 14-05-2003, 00:16
Big Brother
Big Brother is offline
ik zou eerst een kleinere hoeveelheid proberen, niet meteen zon grote pot misschien ben jij wel een van die mensen bij wie het niet zo goed werkt..
Oud 14-05-2003, 06:31
Marshall
Marshall is offline
moet je een klein potje van american sports kopen.. de 2de kun je met een bon nog gratis krijgen ook dus t is niet sow duur (kwaliteit is wel erg goed)
& voor de rest heel goed trainen, fly's kan ik ook wel aanraden als je breder wil worden,&schouders trainen is ook goed te doen met dumbels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:12
iguana
iguana is offline
Nou als ik een eerlijk antwoord mag geven .
Ik zou als ik jou was het niet gebruiken waarom niet omdat je te weinig traint althans dat haal ik uit je verhaal.
Wat ik zou doen in jouw sitiuatie is bambix ete ja die babypap ja hoezo dat dan simpel er zitte zoveel bouwstoffen in.
Creatine werkt wel degelijk mits je lichaam het goed opneemt het duurt even eer je lichaam er aan gewend is meestal een weekie of 3.
Begig de dosis met een thee lepel in een glas water smaakt niet lekker en neem na de training weer een glas met een thee lepel.
Dit laatste is om je spiere aande behoefte gevraagde bouwstoffen te voldoen.
Doe dit ongeveer een maand lang dan kan je ook tusse de middag creatine gebruike.
Als ik nog een tip mag geven als je het bovenstaande nuttug vindt dan , koop een drukbank kan je veel meer oefeningen op doen tenzame met dumbels . Ik hoop dat je er wat aan hebt .
*iguana die 2 jaar intensief heeft getraind maar niet meer kan of durft ivm met gescheurde elleboog half jaar gelede*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:18
sjw
sjw is offline
je moet het gewoon veel gaan trainen dat is de beste optie als je het goed volhoudt dan komt het wel goed!!!
Oud 15-05-2003, 17:31
iguana
iguana is offline
Uhmmmmm wel is gehoord van overtraining je moet je lichaam juist rust gunne .
Rust in je lichaam en geest dat is de sleutel tot succes 1 dag traine 24 uur ruste .
Dus nooit teveel traine spiere moete geneze ze krijge teveel klappe te verdure in een hele korte tijd als je dag in dag uit blijft traine.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 11:54
checko
checko is offline
creatine is gewoon doping....lijkt mij....moet je sowieso mee oppassen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:48
Marshall
Marshall is offline
lijkt mij van niet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:51
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
ik gebruik vanaf vandaag weer creatine...ik had t 2 maanden nie gebruikt dus nu begin ik weer.. de man die me het potje aan me had verkocht zei ook dat ik druivensuiker moest innemen..maar ik krijg dat echt dus nie weg met alleen water..dus heb alleen creatine gebruikt en dat ging prima...ik zak niet meer weg met mn linkerarm met bankdrukken wat ik eerst wel had
meer uithoudingsvermogen en kan meerdere herhalingen doen

en geen bijwerkingen
Oud 19-05-2003, 18:01
mark55
mark55 is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 19-05-2003 @ 18:51:

en geen bijwerkingen
dat is ook niet iets wat je a la minute ziet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:18
Marshall
Marshall is offline
zuivere creatine heeft 100% zeker geen bijwerkingen, dat er altijd bedrijven zijn die meer winst willen maken door chemische rotzooi erbij te gooien is weer een heel ander verhaal...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 06:32
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 19-05-2003 @ 18:51:
maar ik krijg dat echt dus nie weg met alleen water..
en geen bijwerkingen

Probeer eens witte druivensap
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 06:49
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 19-05-2003 @ 20:03:
Waarom zou je allemaal extra middelen nemen om gespierd te worden? Het lijkt mij niet gezond. Volgens mij kun je het beter over een paar maanden spreiden en dan gewoon veel eiwitten eten, maar dan niet via supplementen, maar gewoon je eigen voeding en voedingspatroon erop aanpassen.
kun je ook doen maar voor een grote vooruitgang in spiermassa moet je heel veel gaan eten en niet iedereen kan dat wegkrijgen... maar ja, ik eet ook liever heel veel... lichte kwark.. pastas etc.. dan dat ik het uit shakes/tabletten etc. haal
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 09:57
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
mark55 schreef op 19-05-2003 @ 19:01:
dat is ook niet iets wat je a la minute ziet
ik zei dus dat ik t al 1,5 maand al had gebruikt

en een pauze van 2 maanden heb gehad en nu weer net ben begonnen
Oud 20-05-2003, 12:09
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Ik heb het 2 maanden gebruikt, en de 1e maand merkte ik eigelijk vrij weinig. Ik trainde wel bijna elke dag vrij intensief, maar in de 2e maand merkte ik dat mijn armen, en ook mijn borstspieren iets breder en steviger werden. maar na die 2 maanden raakte mijn schouder overbelast (slijmbeursontsteking ofzoiets) en kon ik niet echt verder. maar ik train nu weer een paar maanden zonder Creatine, maar ga het binnenkort toch weer gebruiken omdat ik echt gewoon geen resultaat zie.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten