heyz
kweenie of dit wel op psych hoort, mja... kzou t kort proberen t houden anders krijg ik waarschijnlijk geen reactie...
kweenie wak moe doen dus kschrijf thier ff neer...
khad vorig jaar dus een hele goede vriend en uiteindelijk vriendje

, ook had ik nogal wat personal problems mja...
hij heeft me ontzettend geholpen, heb hem ontzettend slecht behandeld... zm pogingen en al dat gedoe heeft ie me door heen gesleept... kheb het toen opgegeven moment uitgemaakt, kon er nie tegen om hem zoveel pijn te doen... kheb t toen op een ontzettend stomme manier uitgemaakt... brief..
mja...
toen ben ik een paar maanden opgenomen geweest...
toen ik terug kwam voelde ik me ontzettend raar (vooral de eerste weken) en heb ik al mijn gevoelens maar op hem gericht... maar toen ben ik op een dag helemaal geflipt en wou hem geen woord meer zeggen... (mei vorig jaar) kheb hem sinds toen elke dag gezien en we hebben geen woord gewisseld... ook al heeft hij het nog zo gevraagd (de eerste weken)... kheb me al die tijd ontzettend rot gevoeld... maar ik ben ontzettend kl*te trots en heb dus nog steeds niks uitgelegd...
kvind het jammer van onze vriendschap en wil graag weer vrienden zijn maar HOE kan ik dat het beste aanpakken zonder hem nog meer pijn te doen....???
alvast bedankt voor het lezen
me