|
|
Citaat:
lieve schreef:
Per ongeluk je boek laten vallen voor z'n voeten! Als hij een gentleman is , neemt hij je boek op! Hehe... Proberen z'n aandacht te trekken, maar PLEASE niet beginnen kwijlen of staren ... DA IS NIE GOE! als hij mij tegen komt zegt hij altijd iets tegen men enze maja.... |
||||
|
|
|
Citaat:
Gothic schreef:
toch wat tegen hem zeggen, of een vriendin laten doen, al staat het laatste heeeeel erg kinderachtig ik w8 nog wel ff ik hoorde dat zijn vriendin het vandaag heeft uitgemaakt |
||||
|
|
|
Ik gok dat je niet ouder dan 14 bent...dan werkt het volgende nog wel:
Stop een briefje tussen z'n agenda waarop je schrijft dat hij je moet bellen om een keertje uit te gaan (of iets anders leuks te doen). |
||||
|
|
|
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik gok dat je niet ouder dan 14 bent...dan werkt het volgende nog wel: Stop een briefje tussen z'n agenda waarop je schrijft dat hij je moet bellen om een keertje uit te gaan (of iets anders leuks te doen). Of laat een van je vriendinnen langs haar neus weg verklappen dat je wel met hem wil zoenen. Werkt denk ik ook wel (Eaglewing is op geen enkele wijze verantwoordelijk te...) |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tongzoenen | lp-girl | Liefde & Relatie | 72 | 17-01-2005 17:42 |
| [!Verdomme!] Weer een virus, help.. | Purgatori | Software & Hardware | 22 | 07-07-2003 20:20 |
| wa moek doen | soyyo | Liefde & Relatie | 4 | 15-05-2003 19:51 |
| wa moek nou doen??? | *geksku* | Liefde & Relatie | 2 | 22-11-2002 10:24 |
| als je moeder je vriendje niet moet.. wa moek doen?! | Verwijderd | Liefde & Relatie | 31 | 03-09-2002 13:27 |
| meningen graag??(verhaal) | Verwijderd | ARTistiek | 8 | 02-05-2002 10:17 |