Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat ik me hier fijn in voel en bla bla bla. Lijkt me eigenlijk nogal logisch, je draagt toch wat je draagd omdat je het mooi vind/ lekker vind zitten/ practisch vind of om een boodschap te leveren.
Wie heefd een andere reden?
|
Ik heb altijd moeite gehad om mezelf te identificeren met anderen, ik zag nooit overeenkomsten. Misschien was het bijna zo erg dat ik mezelf als een ander, niet perse superieur
![]() ![]()
|
Mijn opvoeding heeft er niet echt veel mee te maken denk ik.
Ik kleed me zo omdat ik nu broeken heb die me tenminste wel meteen passen, dat heb ik bijna nooit En ik gedraag me zo omdat ik al het gezeur wat pubers meestal hebben, absoluut niet leuk vind. En het belangrijkste deel: ik ben gewoon lui ![]() |
![]() |
|
![]() |
door wat ik heb meegemaakt.
ik ben vanaf kleins af aan een meisje geweest dat op de achtergrond werd gezet. toen werd ik heel erg druk en aandachttrekkerig en wilde ik mezelf perse onderscheiden. nu doe ik gewoon waar ik zin heb. maar ik zoek mn gevechten goed uit. ik ga geen discussies of conflicten aan die ik toch niet kan winnen. en ik hoef mezelf perse niet meer te onderscheiden van de rest. ik leef voor mezelf en ik heb geen zin meer om telkens te moeten bewijzen wat ik waard ben. |
![]() |
|
door de dingen die je meemaakt, ben je zoals je bent, en misschien door je ouders en de mensen waarmee je wel en juist expres niet mee omgaat.
ik denk ook niet dat je kan zeggen ik ben ik omdat mijn karakter zo is. ik denk dan dat je karakter is gevormd door je belevenissen en je medemensen, ik geloof daarom dus niet in reïncarnatie, je zit dan in een ander leven dus wordt je een andere ik, en kan je nooit meer dezelfde zijn..... sorry dit is een beetje een vreemd filosofisch praatje, ik ben iemand die zich nergens wat van aantrekt en zich niet snel voor lul voelt staan omdat ik een hekel heb aan mensen die zich overal voor schamen, maar ik weet niet waarom.....? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik was altijd vreselijk netjes en ben behoorlijk beschermd opgevoed. Zo rond mijn 15e denk ik begon ik mezelf allerlei vragen over het leven te stellen en raakte ik met vriendinnen over veel dingen in discussie.
Ik kreeg een 'afkeer' van de grote menigte op school en wilde mezelf leren kennen. Daarom begon ik een beetje tegen alles aan te schoppen. Langzamerhand ontdekte ik wie ik wilde zijn, waar ik voor wilde staan. Ik leerde mijn vriend kennen en mezelf daardoor weer des te meer. En zo ben ik geworden wie ik nu ben ![]() Met mijn kleding ging het heel geleidelijk, er kwam steeds meer in de kast te hangen wat ik echt mooi vond en ik ging steeds een stapje verder.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ben jij af? Ceridwen | 38 | 12-02-2007 17:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben bang voor jou. Jenneke.* | 15 | 05-05-2005 09:42 | |