Ik kom ze niet veel tegen, toch zijn ze er en volgens mij werken ze allemaal best goed.
Philips was hier het snelst mee dacht ik (Philips is ook mede-ontwikkelaar van de CD en DVD). Denk dat Philips DVD-Recorder wel lekker werkt.
Koop er ook een ruim aantal DVD+RW schijfjes bij. Koop iig _geen_ DVD-Recorder die alleen DVD-RW kan branden, die kun je niet op normale DVD spelers afspelen, en moet je dus mijden. Pioneer is een merk wat voor de verliezende DVD-RW standaard pleit.
Maar je kunt natuurlijk ook wachten op de Blu Ray Recorder. De prototypes van deze recorder zijn er al, en begin 2004 zal deze naar mijn verwachting leverbaar zijn. Als je graag nu van digitale video gebruik wilt maken, kun je natuurlijk voor DVD recorder gaan.
Koop iig niet een Blu-ray of DVD recorder als je normaal kabel hebt. Je hebt persé digitale televisie nodig, bijvoorbeeld via de satelliet. Anders zit je nog met ruis, en verkracht het hele verhaal van digitaal video.
Voor de duidelijkheid: (voor de anderen)
Een DVD-Recorder is een heel ander ding dan een DVD-Writer. Laatstgenoemde is voor PC, DVD-Recorder is standalone, net als een DVD-Speler, maar dan kan hij ook opnemen op DVD+R/+RW.
Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 20:16.
|