Sinds ik het randjesfietsen op dit forum heb ontdekt, ben ik een grote fan geworden

Omdat het bij mij ontzettend lang duurt eer ik tot een hoogtepunt kan komen, en omdat ik nadien zo uitgeput ben dat een tweede keer niet meer lukt, is dit randjesfietsen echt een uitvinding voor mij. Als ik het goed heb begrepen is de truuk zó dicht bij de rand van een orgasme te komen, dat je op een microseconde na niet klaarkomt. Wat ik al een paar keer heb gehad en ook heb gelezen hier, is dat ik soms mijn hand terugtrek, maar het orgasme toch lijkt te beginnen. Het is moeilijk uit te leggen, en jongens begrijpen er wellicht geen snars van <evil grin>, maar dan voel ik dus de 'rush' van het orgasme zonder dat ik mezelf dus nog vanonder aanraak, en beginnen mijn spieren dus héél héél even samen te trekken, net hetzelfde gevoel als de eerste seconde bij het klaarkomen. Het orgasme stopt dan echter plots, zonder dat het is afgemaakt, en omdat het niet is afgemaakt kan je dus meteen weer tegen het randje gaan fietsen tot er een nieuw hoogtepunt komt. Het is zeg maar randjesfietsen waarbij je per ongeluk even over de rand komt, maar je evenwicht terug kan vinden... Het is een waanzinnig genot, maar helaas lukt het me maar heel, heel weinig. Ben ik hier een onzinverhaal aan het neerschrijven, of zijn er nog meer meiden die dit gevoel kennen? In 95% van al mijn pogingen ben ik over het randje gevallen en zette het orgasme door, waarna het dus over and out is... naar welke signalen van je lichaam moet je luisteren om dit summum van randjesfietsen te beheersen?