Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
9 hetero's tegenover 13 homo's Doornroosje: 5 hetero's tegenover 8 homo's Rex: 1 hetero tegenover 4 homo's Titanic: 12 hetero's tegenover 15 homo's Ik wil niets zeggen, maar ik zou het qua musical dan toch wel een beetje gaan denken.... ![]()
||
Citaat:
![]() Waar haal jij die info vandaan?!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
OKAYY dit slaat dus helemaal nergens op!!!
ZElf zit ik bij een grote toneel club MET veel mannen en jongens en k kan je met veel zekerheid vertellen dat ze echt niet allemaal homo zijn en voor zover ik weet gewoon allemaal hetero. Een vriend van me is wel homo en speelt ook toneel maar wat boeit dat toneel is gewoon kewl en niks anders!!! laat iedereen lekker zijn en doen wat tie wqilt zonder dat er zo'n belachelijke topic over komt! groetjes suus |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat creativiteit enzo meer van je vrouwelijke kant vergt dan techniek en mechanica etc. En daar homo's meestal meer 'in touch' zijn met hun vrouwelijke kant lijkt het me logisch dat artistieke mannen meer homo's zijn dan hetero's.
Misschien lijken er daar wel meer homo's te zijn omdat het in dit milieu niet meer iets is om je voor te schamen. Er zijn misschien ook wel homo's in de techniek en in de echte "mannenbanen", maar daar gaat men er volgens mij niet zo makkelijk mee om en zullen ze er dus ook niet voor uitkomen.
|
Volgens mij geld het wel voor de musicals en revue maar of het nou echt een grote meerderheid is; of zouden ze misschien alleen maar meer opvallen?
|
Ooooow jah sporen..!! Als een jongen toneel spelen leuk vind hoeft et toch niet gelijk een homo te zijn? En ookal wassie et wel, BOEIE!!! Der zijn toch ook meisjes die voetbalennn...
|||
Citaat:
Citaat:
En we discrimineren hier niet op seksuele voorkeur, we praten er gewoon op een rustige toon over, over of het waar is of Jongens die toneel spelen vaak homo zijn, ja of de nee. Dus kan er alsjeblieft normaal gepost worden, dan doen anderen dat ook. Het is algemeen bekend dat er alleen naar de eerste en laatste (aantal) post gekeken wordt dus normale reacties svp.
||
Citaat:
Kun je dat ook zeggen zonder homoseksuelen te beledigen door kwaad te worden en met argumentatie? Anders is het zo'n loze reactie; discussie, weet je... Ik denk dat het vooral in de musicalwereld wel vaak zo is dat er een meer dan gemiddeld aantal mannen homo is, maar bij toneel verwacht ik het eigenlijk niet. Ik denk dat dat -zoals volgens mij al eerder gezegd- met het 'show-gehalte' ofzo te maken zal hebben... Weet het eigenlijk niet ![]()
|
je poneert een stelling: "toneelspelende jongens zijn vaak homo" vervolgens onderbouw je hem met: "als je naar musicalsterren kijkt zijn dat vaak homo's".Daarna noemt men de verdeling bij musicals.
Musicalsterren zijn, zoals eerder vermeld is, echter niet echt een afspiegeling van toneelspelers. Musicalspelers zijn vaak mensen die zingen/dansen en daarnaast ook nog wat acteerwerk doen. Dat is iets heel anders dan een acteur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer weinig homoseksuele actuers kan opnoemen (in verhouding tot hetroseksuele acteurs). Ik denk dus dat je stelling totaal afhangt van welke vorm van theater je uitgaat.
||
Citaat:
Of druk je jezelf gewoon verkeerd uit? |
![]() |
|
ik heb ruim 2 jaar een vriend gehad die toneel speelde (overigens danste hij ook)
ik heb 2 goede vrienden die toneel spelen ( goed zelfs) en die zijn toch echt geen homo.... als ik eerlijk mag zijn ken ik maar 1 gozer die toneel speelt die homo is....tenminste dat denken wij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |