Oud 01-06-2003, 20:24
Verwijderd
Ik bedoel:

- Je leert mekaar kennen
- 'metteen' op het leuke af, dus jullie krijgen wat
- en tijdens jullie relatie worden jullie behalve lovers ook nog beste vrienden van mekaar (wat voorheen niet was)

wie kent dit? of gaat het laat maar zeggen automatisch van lovers ook metteen beste vrienden?

danku

ps: het gaat er niet om dat je een relatie krijg met je beste
vriend(in) maar dat tijdens jullie relatie dus een beste vrienden relatie onstaat...

lekker duidelijk weer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 20:54
Qimm
Qimm is offline
Ik denk dat ik um snap Wij gingen eigenlijk ook wel snel van net leren kennen naar relatie Mja en je vriend(in) moet toch ook je maatje zijn, toch? Lijkt me redelijk fundamenteel
Oud 01-06-2003, 20:59
Verwijderd
nee, mijn ex is wel mijn beste vriendin
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:03
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik kende mijn vriend helemaal niet zo goed toen ik iets met hem kreeg, maar ik zie hem nu ook als een gewone vriend jah. We hebben ook buien dat we net zo met elkaar omgaan als met andere vrienden en dat is heel fijn
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 08:37
Verwijderd
ja, wat je zegt klopt wel bij mij
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 08:43
Verwijderd
euhm ik vul het ff over mijn ex in dat maar pas uit is:

nee hij was niet mijn beste vriend, in het begin was hij t wel, en wist alles van me, toen was er iets voorgevallen dat ik em niet kon vertellen omdat ie het toch niet ging geloven, pas geleden gedaan, en zoals verwacht geloofde hij dat niet.

Later bleek ook dat ie wel meer dingen van mij niet geloofde of serieus nam(klinkt in mijn oren niet als beste vriend).... dat heeft mij toch wel heel erg gekwetst en daarom ben ik nu ook heel erg boos op hem.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 08:52
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn vriend is inderdaad mn beste vriend..
ik kan echt ontzettend goed met hem praten en ben blij dat we behalve lovers ook vrienden kunnen zijn...
Oud 02-06-2003, 09:05
Esmée
Esmée is offline
Ik heb eigenlijk nooit een vriendje gehad die ook echt mijn beste vriend was. Volgens mij is het wel goed als dat wel zo is...
Oud 02-06-2003, 09:06
Verwijderd
Zo is dat bij mij wel gegaan.. Hij werd eerst een vriend, toen dé vriend en vervolgens ook de beste vriend. Voorheen ging ik nog wel eens naar een vriendin om met haar over hem te praten, nu kan ik dat ook gewoon met hem
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 10:16
hajo
hajo is offline
Ik heb een hele goeie vriendin (al 20 jaar ofzo) en ik had nooit gedacht dat een partner haar plaats in zou nemen. Ik dacht altijd: ik heb een beste vriendin en een vriendin-partner. Maar.. ik denk dat mijn partner inmiddels meer mijn beste vriendin is dan mijn confesionele beste vriendin. Maar goed, het verschil is natuurlijk niet zo groot. Het is wel makkelijk dat je gewoon met degene waarmee je het deelt ook kan praten over wat je bezig houdt.
Oud 02-06-2003, 11:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, dat is zeker zo. Wij konden buiten het 'liefdesgedeelte' best goed met elkaar overweg, hadden dezelfde interesses. Daarom is het nu het 'uit' is ook mogelijk om zonder ruzie leuke dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:48
snoopy
snoopy is offline
ja. hij heeft alle eigenschappen die ik ook bij vrienden graag zie. Hij is degene waar ik naartoe ga als ik me rot voel, hij weet meer van me dan de meeste andere mensen, etc.
maarreh... is dat allemaal niet normaal als je een relatie hebt?!
Oud 02-06-2003, 14:55
PrimRose
PrimRose is offline
herken het wel. Mijn vriend en ik zijn van elkaar nooit gezien hebben meteen naar vriendje/vriendinnetje gegaan (tja zo gaat dat als je elkaar op vakantie ontmoet *grin*) En nu is hij idd ook mijn beste vriend.
Oud 02-06-2003, 14:59
never mind
never mind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2003 @ 10:06:
Zo is dat bij mij wel gegaan.. Hij werd eerst een vriend, toen dé vriend en vervolgens ook de beste vriend. Voorheen ging ik nog wel eens naar een vriendin om met haar over hem te praten, nu kan ik dat ook gewoon met hem
haha ja ken ik
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten