Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
het is en blijft een misterie, zijn zelfmoord (als het tenminste zelfmoord is) is gewoon zo ver gedreven door die courtney love.hij had idd herione gepakt, hoe kan hij dan nog de trekker overhale als hij totaal weg is?http://home.pi.be/~ph486098/kurt5.htm
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens het politierapport was het zelfmoord. Volgens een bepaalde privedetective die gelijk na zijn dood op de zaak gezet is, was het Courtney. En volgens 'n een of andere documentaire is het niet uitgesloten dat Dave Grohl hem vermoord heeft. Zie dan maar eens uit te vinden wat er waar is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dave grohl ...yeah right ![]() |
![]() |
||
Citaat:
na't schijnt had ie 3maal een dodelijke dosis en was het onmogelijk om zichzelf nog dood te schiete ![]()
||
Citaat:
![]() *mot* pff wa mis ik die lesse frans!!!
||
Citaat:
Die Dave Grohl-theorie vind ik overigens erg lachwekkend. Naar mijn mening was het gewoon een overdosis hero.
|
![]() |
euhmz, curt gebruikte toch heroïne om de pijn van zijn ziekte te onderdrukken? naja, ik weet niet of je lijf aan hero gewend raakt, maar zo jah, dan zou het best kunnen dat ie met t spul op nog *sort of* functioneerde...?
![]() mijn mening: ik geloof dat courteney, of iemand in opdracht van haar, curt heeft omgelegd. hij mag dan wel depri zijn geweest, maar ik geloof dr geen flikker van, vooral omdat ZIJ het laatste stuk van zn afscheidsbrief heeft geschreven! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat van dat courtney het einde van de brief had geschreven hadik nog niet gehoord ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar het op neerkomt is dat niemand de echte oorzaak weet en dat iedereen het maar voor zich moet bedenken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Kurt Cobain is officieel overleden door zelfmoord dit staat in de overlijdens acte die je als je een beetje goed het internet afspeurd zo vindt.
Het lijk van Kurt is gevonden op de grond en naast hem had hij een pistool liggen dat van hem was. Overal in de kamer lagen aangebroken verdovende middelen als cocaine en deze stoffen werden ook in zijn lichaam aangetroffen. Het vreemde is echter dat er op het pistool geen vingerafdrukken zaten dus ook niet die van Kurt. En er lag een bloedspoor van de tafel naar de plek waar hij lag dat betekent dus dat het lijk verplaatst is. trek je eigen conclusie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik haat Courtney!!!!! die trut! ![]() offtopic: Ik hoop dat de Foo Fighters de rechtzaak gaan winnen om 'nieuwe' nummers van Nirvana uit te brengen! Want die rechtzaak liep toch nog? |
![]() |
|
![]() |
Shut up allemaal, Kurdt Cobain heeft zichzelf vermoord, omdat hij het niet eerlijk meer vond tegenover de mensen die van hem zijn levenslust en privacy afnamen, dan moet niet de schuld worden gegeven aan drugs of wie dan ook, hij is drugs gaan gebruiken doordat hij zo bekend was, natuurlijk gebruikte hij daarvoor ook al, maar dat doen zoveel mensen, dit wou ik kwijt
||
Citaat:
en hij is pas begonnen met spuiten nadat een band met ze mee ging toeren die dat allemaal deden, helaas ben ik de naam van de band even kwijt... |
![]() |
|
![]() |
kijk eindelijk iemand die verstand heeft van wat ie zegt, heb je misschien zijn dagboeken gelezen? zo nee, doe dat een keer, echt mooi, dit geld trouwens voor iedereen hier op dit forum, die dit nou leest!
||
Citaat:
bendit vanplan in de vakante;-)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maja seg zjollekes ik gaan ma is beginne me ewa liever te klappe zekes ![]() ![]() heeele dikke bees vo ons smellie ![]() en let's hope stevie is better strak
|
Verwijderd
|
whahahahah, Dave Kurt vermoord, whahahahahha.
In die docu van Kurt & Courtney gaan ze met iemand praten die zegt dat hij weet dat Kurt vermoord is met een plan van Courtney. Als ze hem weer willen bezoeken is ie dood, omdat ie onder een trein is gekomen. Courtney en Kurt zouden gaan scheiden, maar dat wilde Kurt zijn kind niet aandoen (omdat hij zelf zijn hele leven met het 'gescheiden-ouders' trauma heeft gelopen). Kurt heeft zichzelf daarom, maar ook om ziekte, weinig zin in optreden, verslaving, moeheid enz. Ook was nirvana natuurlijk in 1994 minder populair dan aan het begin van de hype, misschien was Kurt wel gefrustreerd (hoewel hij altijd zei dat bekendheid er voor hem niet toe deed). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|