Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 14:09
Wietabixke
Wietabixke is offline
eergistre een spreekbeurt nog gehad bij zedenleer over Kurt Cobain...is die vent volges ulle dood gegaan aan een overdosis of door zelfmoord? *het eeuwige mysterie*

mafte groep btw *hevige fan*
Oud 06-06-2003, 14:24
Verwijderd
Zelfmoord door overdosis.
Oud 06-06-2003, 14:46
mind
mind is offline
hij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten hoor....
Oud 06-06-2003, 15:35
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 06-06-2003 @ 15:46:
hij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten hoor....
heb je bewijs?
Oud 06-06-2003, 15:41
psilo
psilo is offline
Oud 06-06-2003, 15:52
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
psilo schreef op 06-06-2003 @ 16:41:
[afbeelding]
en da is?
Oud 06-06-2003, 16:03
psilo
psilo is offline
Kurt Cobain
Oud 06-06-2003, 16:30
Psychedelic
Psychedelic is offline
Cobain nam eerst een hoge dosis heroine waarna hij een geweer in z'n mond legde en de trekker overhaalde.

Dat concludeerde het politierapport.
Oud 06-06-2003, 16:31
Verwijderd
Hij heeft zich door ze kanus geknalt
Zoek effe op op een of andere zoekmachine ofzow
maar ga hier niet D&A vervuilen met domme vragen die op muziek horen
Oud 06-06-2003, 17:27
Jorik
Jorik is offline
het is en blijft een misterie, zijn zelfmoord (als het tenminste zelfmoord is) is gewoon zo ver gedreven door die courtney love.hij had idd herione gepakt, hoe kan hij dan nog de trekker overhale als hij totaal weg is?http://home.pi.be/~ph486098/kurt5.htm
Oud 07-06-2003, 15:44
Kit
Kit is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 06-06-2003 @ 17:31:
Hij heeft zich door ze kanus geknalt
Zoek effe op op een of andere zoekmachine ofzow
maar ga hier niet D&A vervuilen met domme vragen die op muziek horen
Hey Lompo wel liev wezen he? Je eigendom is hier hehe
Oud 07-06-2003, 18:29
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 06-06-2003 @ 17:30:
Cobain nam eerst een hoge dosis heroine waarna hij een geweer in z'n mond legde en de trekker overhaalde.

Dat concludeerde het politierapport.
inderdaad. Hij heeft zich gewoon door z'n kop geschoten en al die theorieen over dat Courtney het gedaan heeft en dat El Duce d'r mee te maken heeft geloof je alleen als je ook gelooft dat Elvis door aliens ontvoerd is en Tupac z'n dood in scene gezet heeft...
Oud 07-06-2003, 18:31
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
Jorik schreef op 06-06-2003 @ 18:27:
het is en blijft een misterie, zijn zelfmoord (als het tenminste zelfmoord is) is gewoon zo ver gedreven door die courtney love.hij had idd herione gepakt, hoe kan hij dan nog de trekker overhale als hij totaal weg is?http://home.pi.be/~ph486098/kurt5.htm
uit onderzoek is gebleken dat het overhalen van de trekker mogelijk was, iemand met een tweemaal zo hoge dosis heroine kon nog gemakkelijk op 1 been balanceren.
Oud 07-06-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
bluesboy schreef op 07-06-2003 @ 19:31:
uit onderzoek is gebleken dat het overhalen van de trekker mogelijk was, iemand met een tweemaal zo hoge dosis heroine kon nog gemakkelijk op 1 been balanceren.
Jup, en uit een ander onderzoek is gebleken dat iemand met zo'n dosis heroine als hij niet eens zou kunnen bewegen.

Volgens het politierapport was het zelfmoord. Volgens een bepaalde privedetective die gelijk na zijn dood op de zaak gezet is, was het Courtney. En volgens 'n een of andere documentaire is het niet uitgesloten dat Dave Grohl hem vermoord heeft.

Zie dan maar eens uit te vinden wat er waar is.
Oud 08-06-2003, 02:56
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2003 @ 20:51:
Jup, en uit een ander onderzoek is gebleken dat iemand met zo'n dosis heroine als hij niet eens zou kunnen bewegen.

Volgens het politierapport was het zelfmoord. Volgens een bepaalde privedetective die gelijk na zijn dood op de zaak gezet is, was het Courtney. En volgens 'n een of andere documentaire is het niet uitgesloten dat Dave Grohl hem vermoord heeft.

Zie dan maar eens uit te vinden wat er waar is.

Dave grohl ...yeah right
Oud 08-06-2003, 10:07
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
bluesboy schreef op 07-06-2003 @ 19:31:

na't schijnt had ie 3maal een dodelijke dosis en was het onmogelijk om zichzelf nog dood te schiete
Oud 08-06-2003, 10:48
BlackMystery
BlackMystery is offline
gewoon zeneige kapotgepakt, niet meer niet minder volgens mij
Oud 08-06-2003, 14:32
orelebel
orelebel is offline
kwenie kvind da de dood van kurt cobain toch ma raar hij zat me een overdosis drugs in zijn bloed en dan hem nog doodschiete me een geweer en kpeis da van overdosis drugs da hij toch gestorve zijn waarom dan nog een kogel door zenne kop schiete das iets da ik nie verstaat
Oud 08-06-2003, 14:44
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
orelebel schreef op 08-06-2003 @ 15:32:
kwenie kvind da de dood van kurt cobain toch ma raar hij zat me een overdosis drugs in zijn bloed en dan hem nog doodschiete me een geweer en kpeis da van overdosis drugs da hij toch gestorve zijn waarom dan nog een kogel door zenne kop schiete das iets da ik nie verstaat
ier se daar se os orelie gaget es zegge é(lief klasgenootje)

*mot* pff wa mis ik die lesse frans!!!
Oud 08-06-2003, 15:34
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
orelebel schreef op 08-06-2003 @ 15:32:
Iek binne zeker en vast un zotte aap, maar da taaltjuh van U verstaat iek ok nie.

Die Dave Grohl-theorie vind ik overigens erg lachwekkend. Naar mijn mening was het gewoon een overdosis hero.
Oud 08-06-2003, 16:04
megas
megas is offline
euhmz, curt gebruikte toch heroïne om de pijn van zijn ziekte te onderdrukken? naja, ik weet niet of je lijf aan hero gewend raakt, maar zo jah, dan zou het best kunnen dat ie met t spul op nog *sort of* functioneerde...?

mijn mening: ik geloof dat courteney, of iemand in opdracht van haar, curt heeft omgelegd. hij mag dan wel depri zijn geweest, maar ik geloof dr geen flikker van, vooral omdat ZIJ het laatste stuk van zn afscheidsbrief heeft geschreven! beetje vagelijk allemaal. en waarom zou ze het ook niet doen? ze zouden al gaan scheiden, en hij had net een kapitaal verdient!
Oud 08-06-2003, 17:07
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 08-06-2003 @ 16:34:
Iek binne zeker en vast un zotte aap, maar da taaltjuh van U verstaat iek ok nie.

Die Dave Grohl-theorie vind ik overigens erg lachwekkend. Naar mijn mening was het gewoon een overdosis hero.
da is wa ze prate in brussel...btw k'moen zegge da'k ulle soms ookwel ni goe verstaan zelle!!!!!
Oud 08-06-2003, 17:09
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 08-06-2003 @ 17:04:
euhmz, curt gebruikte toch heroïne om de pijn van zijn ziekte te onderdrukken? naja, ik weet niet of je lijf aan hero gewend raakt, maar zo jah, dan zou het best kunnen dat ie met t spul op nog *sort of* functioneerde...?

mijn mening: ik geloof dat courteney, of iemand in opdracht van haar, curt heeft omgelegd. hij mag dan wel depri zijn geweest, maar ik geloof dr geen flikker van, vooral omdat ZIJ het laatste stuk van zn afscheidsbrief heeft geschreven! beetje vagelijk allemaal. en waarom zou ze het ook niet doen? ze zouden al gaan scheiden, en hij had net een kapitaal verdient!
da van die ziekte wasda ni hyperactiviteitsdinges?

dat van dat courtney het einde van de brief had geschreven hadik nog niet gehoord
Oud 08-06-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Sig?r schreef op 08-06-2003 @ 03:56:
Dave grohl ...yeah right
Ik zeg ook maar wat ik gezien heb, hoor. Voor sommigen is de zelfmoordtheorie even lachwekkend als voor jou die van Grohl. Relatieveren heet dat, lieverd.
Waar het op neerkomt is dat niemand de echte oorzaak weet en dat iedereen het maar voor zich moet bedenken.
Oud 08-06-2003, 18:22
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-06-2003 @ 18:15:
Ik zeg ook maar wat ik gezien heb, hoor. Voor sommigen is de zelfmoordtheorie even lachwekkend als voor jou die van Grohl. Relatieveren heet dat, lieverd.
Waar het op neerkomt is dat niemand de echte oorzaak weet en dat iedereen het maar voor zich moet bedenken.
right
Oud 09-06-2003, 23:00
TECHNique
TECHNique is offline
Hij is dood, daar gaat het om.
Oud 09-06-2003, 23:52
Verwijderd
Citaat:
TECHNique schreef op 10-06-2003 @ 00:00:
Heh, heh

Ja. Er stonden wel meer mensen in de rij voor die taak. Tuig.
Oud 10-06-2003, 02:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2003 @ 00:52:
Heh, heh

Ja. Er stonden wel meer mensen in de rij voor die taak. Tuig.
die mensen die in de rij stonden daarvoor? idd, TUIG (:>)
Oud 10-06-2003, 20:32
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
da meen je ni *plaagt*
Oud 10-06-2003, 21:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oud 12-06-2003, 13:03
jeas
jeas is offline
Kurt Cobain is officieel overleden door zelfmoord dit staat in de overlijdens acte die je als je een beetje goed het internet afspeurd zo vindt.
Het lijk van Kurt is gevonden op de grond en naast hem had hij een pistool liggen dat van hem was.
Overal in de kamer lagen aangebroken verdovende middelen als cocaine en deze stoffen werden ook in zijn lichaam aangetroffen.
Het vreemde is echter dat er op het pistool geen vingerafdrukken zaten dus ook niet die van Kurt.
En er lag een bloedspoor van de tafel naar de plek waar hij lag dat betekent dus dat het lijk verplaatst is.
trek je eigen conclusie.
Oud 12-06-2003, 13:59
Verwijderd
Dave Grohl heeft hem vermoord en heeft daarna de Foo Fighters opgericht
Oud 12-06-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
jeas schreef op 12-06-2003 @ 14:03:
Kurt Cobain is officieel overleden door zelfmoord dit staat in de overlijdens acte die je als je een beetje goed het internet afspeurd zo vindt.
Het lijk van Kurt is gevonden op de grond en naast hem had hij een pistool liggen dat van hem was.
Overal in de kamer lagen aangebroken verdovende middelen als cocaine en deze stoffen werden ook in zijn lichaam aangetroffen.
Het vreemde is echter dat er op het pistool geen vingerafdrukken zaten dus ook niet die van Kurt.
En er lag een bloedspoor van de tafel naar de plek waar hij lag dat betekent dus dat het lijk verplaatst is.
trek je eigen conclusie.

ik haat Courtney!!!!! die trut!

offtopic: Ik hoop dat de Foo Fighters de rechtzaak gaan winnen om 'nieuwe' nummers van Nirvana uit te brengen! Want die rechtzaak liep toch nog?
Oud 12-06-2003, 14:10
mind
mind is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 12-06-2003 @ 14:59:
Oud 12-06-2003, 15:50
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
bla bla bla oud nieuws
Oud 12-06-2003, 16:52
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
Shut up allemaal, Kurdt Cobain heeft zichzelf vermoord, omdat hij het niet eerlijk meer vond tegenover de mensen die van hem zijn levenslust en privacy afnamen, dan moet niet de schuld worden gegeven aan drugs of wie dan ook, hij is drugs gaan gebruiken doordat hij zo bekend was, natuurlijk gebruikte hij daarvoor ook al, maar dat doen zoveel mensen, dit wou ik kwijt
Oud 12-06-2003, 16:56
mind
mind is offline
Citaat:
ApocAngelslayer schreef op 12-06-2003 @ 17:52:
hij is drugs gaan gebruiken doordat hij zo bekend was, natuurlijk gebruikte hij daarvoor ook al, maar dat doen zoveel mensen
hij was toch begonnen met smack gebruiken omdat hij zo'n last van zijn maag had en conventionele pijnstillers niet werkten??
en hij is pas begonnen met spuiten nadat een band met ze mee ging toeren die dat allemaal deden, helaas ben ik de naam van de band even kwijt...
Oud 12-06-2003, 20:52
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
kijk eindelijk iemand die verstand heeft van wat ie zegt, heb je misschien zijn dagboeken gelezen? zo nee, doe dat een keer, echt mooi, dit geld trouwens voor iedereen hier op dit forum, die dit nou leest!
Oud 12-06-2003, 21:11
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 12-06-2003 @ 16:50:
bla bla bla oud nieuws
jij ook
Oud 12-06-2003, 21:13
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
ApocAngelslayer schreef op 12-06-2003 @ 21:52:
kijk eindelijk iemand die verstand heeft van wat ie zegt, heb je misschien zijn dagboeken gelezen? zo nee, doe dat een keer, echt mooi, dit geld trouwens voor iedereen hier op dit forum, die dit nou leest!

bendit vanplan in de vakante;-)
Oud 12-06-2003, 22:04
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
jij ook
BLOW ME

En m.b.t KC het is nooit bekend geweest
Oud 13-06-2003, 08:48
Quasi
Quasi is offline
ik heb zelf serieus laatst gehoord dat ze steeds meer vermoeden begonnen te rkijgen dat hij vermoord is.....
Oud 13-06-2003, 08:50
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Quasi schreef op 13-06-2003 @ 09:48:
ik heb zelf serieus laatst gehoord dat ze steeds meer vermoeden begonnen te rkijgen dat hij vermoord is.....
Ik hoop echt dat dit sarcastisch is anders ga ik nu huilen....
Oud 15-06-2003, 13:54
Egidius
Egidius is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 12-06-2003 @ 14:59:
echt niet
Oud 15-06-2003, 15:02
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
D'oh
Oud 15-06-2003, 16:34
Verwijderd
De zanger van Queens Of The Stone Age heeft Kurt vermoord zodat Dave Grohl eindelijk een keertje tijd had om bij hun te drummen! Duh!
Oud 17-06-2003, 14:08
sneeuweedje
sneeuweedje is offline
Citaat:
Wietabixke schreef op 08-06-2003 @ 18:07:
da is wa ze prate in brussel...btw k'moen zegge da'k ulle soms ookwel ni goe verstaan zelle!!!!!
ja pet moete gelle veel zegge zelle ! ! welle klappe teminste nog normaal ! gelle zit bezeg ma een "bakje patat" en e "spa blauw en rood" ja klet orelie hed dan nog deftig geklapt vinek ! maja

maja seg zjollekes ik gaan ma is beginne me ewa liever te klappe zekes kvinet alleen raar taje da alni verstaat

heeele dikke bees vo ons smellie
en let's hope stevie is better strak
Oud 17-06-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2003 @ 20:51:
En volgens 'n een of andere documentaire is het niet uitgesloten dat Dave Grohl hem vermoord heeft.

waar woont de maker van die documentaire?
Oud 17-06-2003, 15:59
Verwijderd
whahahahah, Dave Kurt vermoord, whahahahahha.

In die docu van Kurt & Courtney gaan ze met iemand praten die zegt dat hij weet dat Kurt vermoord is met een plan van Courtney. Als ze hem weer willen bezoeken is ie dood, omdat ie onder een trein is gekomen.
Courtney en Kurt zouden gaan scheiden, maar dat wilde Kurt zijn kind niet aandoen (omdat hij zelf zijn hele leven met het 'gescheiden-ouders' trauma heeft gelopen). Kurt heeft zichzelf daarom, maar ook om ziekte, weinig zin in optreden, verslaving, moeheid enz. Ook was nirvana natuurlijk in 1994 minder populair dan aan het begin van de hype, misschien was Kurt wel gefrustreerd (hoewel hij altijd zei dat bekendheid er voor hem niet toe deed).
Oud 19-06-2003, 20:43
machtigespa
machtigespa is offline
klopt t was een overdosis, en die overdosis heeft van zn hoofd appelmoes gemaakt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten