Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Momenteel mis ik haar...
We hebben vanochtend nog eens gepraat en blijkt dat ze toch niet zo saai is als ik dacht. Okee, ik ben misschien niet helemaal smoorverliefd, maar eerder realistisch. We zijn samen eens naar een feestje geweest en dan kwam ze helemaal los. Was echt enorm leuk op dat moment, het zijn waarschijnlijk die hatelijke ouders van haar. Nog iets...als ze op MSN komt begint mijn hartje altijd aan 100 per uur te kloppen (abnormaal vlug) en bijna iedere keer als ik naar mijn gsm reik gaat ie af. Ze stuurt bijna iedere keer een SMSje als ik wil kijken naar GSM, ENORM BIZAR!!! Een andere keer was ze over de telefoon over iets aan het praten en ik had dat specifieke voorwerp JUIST op dat zelfde moment vastgenomen....echt VREEMD....hoe verklaar je dit? En nog een 3de ietsje...ik heb zitten denken...misschien ben ik wel bang dat zij niet het meisje is voor mij en dat ik daardoor meer problemen zie die er eigenlijk niet zijn, dat ik de situatie negatief zou beinvloeden.... ![]() Wat denken jullie? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd op lerares anne1234 | 34 | 22-11-2020 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
coup de foudre _J. | 0 | 30-11-2008 14:21 | |
Wie kan mijn tekstje nakijken aub? Frans! Armaris | 1 | 07-09-2008 18:09 | |
De Kantine |
mijn kuch-vrienden-kuch medeforummersboekje Jasmijn. | 62 | 07-03-2005 11:24 | |
Coup de Foudre+Oplossingen fulcoboy | 1 | 11-08-2004 17:15 |