![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mn overgrootoma was op dr 21 ook volledig grijs.. ze had een vrij normaal leven voor zover ik weet.. Ik denk dat het sommige mensne gewoon gebeurd en andere het pas veel later krijgen
ik denk niet dat het erfelijk is want mijn opa is niet speicaal vroeg grijs geworden, mijn moeder is nu 46 en de eerste grijze haren komen nu pas |
![]() |
|
Verwijderd
|
De leeftijd waarop je kaal wordt is ook genetisch bepaald - mijn scheikundeleraar is dertig en al bijna helemaal kaal. Met grijs haar zal het ook ongeveer zo werken, en ik weet niet wanneer je moeder begon met grijzen (vraag het haar eens), maar stel dat zij ook al grijs haar begon te krijgen voor haar 30ste, dan het het bij jou best door de combinatie van ouders komen.
Ik vind grijs haar trouwens wel heel cool staan bij jonge mensen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is een genetische afwijking.
Mijn vader was al grijs toen hij 19 was. Hij had precies zo'n grijze streep aan de voorkant. M'n oma heeft 't ook. Ik hoop dat ik niet volgend jaar grijs word ![]() heuj look on the bright side: als je vanaf nu nooit meer je haar kamt zie je er over een jaar uit als Albert Einstein ![]() |
![]() |
|
Ik geloof er echt geen reet van dat je haar door stress grijs wordt.
![]() Maare ik zou het ook verfen idd. Iig zolang als je uiterlijk je wat uitmaakt. Ik denk dat als je 35/40 jaar bent je het wel ok vind, en dan hoef je het niet meer te verfen. Dat jij eerder grijs wordt dan je vader komt waarschijnlijk doordat je ook van je moeder ook genen voor sneller grijs worden hebt gekregen. (dat is niet zeker, maar dat zou een verklaring kunnen zijn). Succes ermee
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het zou wel mogelijk kunnen zijn dat je haar groeit, maar opeens zonder kleur. Maar dan ben je niet in 1 nacht kaal. De meest logische verklaring is dat een deel te wijten is aan erfelijkheid. Het andere deel, waardoor het verergerd, zal door stress kunnen komen... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wel opvallend is, is dat zij de enige uit haar familie is die het ueberhaupt kreeg. Haar zusjes en broertjes hebben het geen van allen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen was die stil ![]() |
![]() |
|
Volgens mij is het gewoon genetisch bepaald. Ik heb helaas
![]() |
![]() |
|
![]() |
hee ik heb ook last van haaruitval bij mijn slapen , dat is dus aan de boven kant van mijn voorhoofd ik heb hier bestwel last van en het jeukt enorm. ik gebruik al een speciaal zalfje, maar mijn haar lijkt niet op de kaleplek terug te komen ik vind het echt heel kut.
gebruikt hier iemand haar groei middelen? |
![]() |
|
Ik ben 18 en ik moet ook al vaak grijze haren er tussen uit plukken. Het is inderdaad erfelijk bepaald want m'n vader was op z'n 18e al grijs, wat dat betreft heb ik dus geluk gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is trouwens ook een soort haarverf die geen verf over je haar smeert, maar de aanmaak van pigment stimuleert, waardoor je haar zijn oude kleur wat meer krijgt, misschien is dat een idee, ********? Heb wel geen idee of het echt werkt, weet ook niet of het wel zo gezond is (ivm huidkanker). |
![]() |
|
mijn moeder en mijn oma waren ongeveer op dezelfde leeftijd grijs aan et worden....ergens midden dertig!! khoop dak nog wel langer m'n eigen kleur houw! en tot nu toe nog geen een grijs haartje!! mijn vader darentegen is 46 en begint nu pas een beetje grijs te worden....khoop dak de aard naar hem heb! maar volgens mij kan je haard idd wel grijs worden door stress...heb ik wel eens vaker gehoord!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar euhm, huidkanker? ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi achttien spijkerbroeken en tieten in mooie bh's! #1794 Verwijderd | 500 | 08-05-2015 19:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
17 jaar en Grijs haar danielDTC97 | 6 | 31-12-2014 09:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand grijs op jonge leeftijd? mn* | 20 | 01-03-2011 12:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
OMG grijze haren mn* | 19 | 14-06-2010 13:35 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Grijs Miss_Bella | 6 | 19-06-2005 20:35 |