![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
m'n pa werd op z'n 18e grijs. m'n moeder nu 50 en die is nog helemaal niet grijs. zo heel af en toe plukt ze er een grijs haartje tussenuit. haar vader (mijn opa dus) werd op z'n 75e ofzo pas een klein beetje grijs. ik hoop dus dat ik mama's haar heb
![]()
|
Er is een verschil tussen pigmentloze haren en de haren die je krijgt als je echt grijs gaat worden. Die hebben meestal ook een andere vorm - kroezig ofzo - dan de rest van je haren. Als ze gewoon in je haar mengen, maar wit zijn, dan is het misschien gewoon een pigmentvlekje op je hoofd waar het door komt. Ik heb ook weleens een zwarte haar.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben die haren een andere structuur dan je andere haren of niet?
Zo ja, dan kan het zijn dat het om grijze haren gaat. maar op je 14de? Maar ik heb bijvoorbeeld een zooitje haren die heel erg blond zijn en als brunette zijnde denk je snel dat die grijs zijn terwijl gezien de structuur van die haren het toch echt geen grijze haren zijn. Dus dat kan je nog even checken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Genetisch wil niet zeggen dat je het van je ouders krijgt. Haarkleur is ook genetisch bepaald en mijn zusje en ik hebben allebei rood terwijl mijn ouders/opa's/oma's geen rood haar hadden.
Mijn vader werd op z'n achttiende ook al grijs, mijn moeder is vijftig en heeft nog bijna geen grijze haren. Mijn vriendje werd kaal op z'n achttiende en een vriendin van mij is ook al bjina grijs (meisje van 26). Doe je niks aan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Al meer dan 2 jaar op zoek naar ECHTE liefde. Nederlander1999 | 12 | 09-10-2013 10:24 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Muziek |
Metal is hetzelfde Hardcore | 220 | 18-04-2003 17:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |