Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je zou dan toch zeggen dat het elke maand iets minder wordt? of zie ik dan verkeerd...
||
Citaat:
voor meer info http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=1768 |
![]() |
|
Ongeveer een half jaar geleden had ik een grote schoonmaak in mijn kamer gehouden en toen ook nog 2 duifjes van een jaar of 5 terug gevonden. Deze natuurlijk meteen het eerstvolgende feest gebruikt en ze deden het nog prima, gewoon hetzelfde effect als dat ik ze toendertijd nam. Dus je kan ze behoorlijk lang bewaren volgens mij.
Beetje jammer dat ik toendertijd niet gewoon een grote voorraad heb opgeslagen, want die duifjes zijn echt mij alltime favorieten. De inslag was heel wat vetter dan met die klutsers van tegenwoordig.
|
![]() |
Vond vorige week donderdag een klein voorraadje dat ik allang was vergeten. Gelijk op zaterdag een goed feest bezocht en het werkt priiima! Heb ze al minstens drie jaar niet aangeraakt. Zit verpakt in hersluitbaar zakje, die in huishoudfolie en die weer in een hersluitbaar zakje. Was toen een beetje paranoia of zo, maar ben nu blij dat ik het goed heb verpakt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach, niet geheel vrij zinloos en misschien hebben anderen er nog wat aan
![]() overigens denk ik dat, als de topicstarter toen hij dit topic opende een paar pillen had, die nog steeds wel goed geweest zouden zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja mdma in de diepvries lijkt me ook niet echt verstandig. Van speed hoor je het wel echt altijd, ik zal eens aan die lui van het testcenter vragen of dat nou waar is of niet. Anders kun je nog een vacuumdoosje bestellen op wapwinkel.nl kun je het in ieder geval luchtdicht en droog afsluiten. Dan gewoon in een kastje leggen, uit de zon en bij normale temperatuur moet het zeker meer dan een jaar goed blijven. Worden ze hoogstens een klein beetje broos en zacht.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
4-FMP + XTC combinatie Prospect | 26 | 18-03-2017 09:04 | |
Drugs & Alcohol |
zotste XTC ervaringen needlefreak | 7 | 31-08-2003 19:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |