![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm,... dit is nu al de derde keer in 2 maanden tijd dat ik last van een blaasontsteking heb.
Had er normaal nooit last van maar sinds mijn amandelen eruit zijn (2 maanden terug dus) heb ik alleen maar kwaaltjes. Pijn tijdens vrijen... non stop blaasontsteking... infecties.... Waarschijnlijk omdat ik tijdens de operatie en daarna morfine en een antobiotica kuur heb gehad, daardoor kreeg ik infecties en die zijn verholpen met nog een leuk kuurtje van de dokter. Nu blijft die blaasontsteking alleen elke keer terug komen.. erg vervelend, ik hoop niet dat het een nierbekkenontsteking gaat worden want daar zit ik nu niet echt op te wachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey....allemaal.....
Tja.....nierbekontsteking is egt k*t, ik heb het een half jaar geleden gehad.....kon haast nie lopen.....en had ook nog eens koors.....nu ik gelukkig beter van ben...heb ik nog wel veel last van mun nieren en buik zelf....en dat is heel irri echt waar.....maja...hopen dat het nog weg gaat dan....gelukkig heb ik geen last gehad van rugpijn zoals sommige hier beschrijven....wel goed dat dit onderwerp op het forum staat...... maja.....ga weer......doei.......blauw
||
Citaat:
zit een beetje lastig in elkaar hoop dat je het nog snapt
|
ik snap 'm nog! Doordat je amandelen eruit zijn, heb je minder lymfocyten in je lichaam, dat zijn witte bloedcellen die ziekteverwekkers opruimen. Dus krijg je sneller een ontsteking en infecties.
@sweet_gurl: Ik had alleen rugpijn voordat ik pijn in m'n nieren en buik kreeg. Echt heel vaag, ging het ene over, kreeg ik er een andere pijn voor terug! Maar ik heb nu nog steeds een beetje pijn in m'n buik, net onder m'n middenrif. Had jij dat ook of ben ik weer een apart geval?
|
ey.....miss_corleone0
ja inderdaad eerst heb je pijn in je rug en is dat weg krijg je het weer ergens anders....en pijn in mun onderbuik eheb ik ook ..maar ga maar een voor de zkerhied teruhg de dokter heb ik ook gedaan..laat je doordturen naar het zikenhuis..en laat ook je darmen controleren..egt doe maar wat ik zeg...nu gat het bij mij steeds beter ...door het onderzoek... xxxxxxsweet_gurl
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ken jij de burgesaaister? #1757 Verwijderd | 500 | 19-12-2012 22:54 | |
De Kantine |
Saai Kil Moon #1287 Schrödinger | 500 | 23-01-2011 01:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nierbekkenontsteking?? Little_lady | 9 | 11-10-2007 16:22 | |