![]() |
|
Hebben een nieuw mp3tje en ik vind t lekker doorbeuken. Check it: HIER
Gezeik altijd dat er weinig goeie hc bands zijn in nl.....onzin ![]()
|
![]() |
|
Nu is t wachten op de doodstraf voor mensen die beoordelen op uiterlijk.
Hallo???? Er staat niet bij dit topic: "geef je totaal nutteloze mening zonder de mp3 te luisteren". Je luistert em en geeft eventueel een mening en dan hou je je kop verder. Simpel.
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 23:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Floatatziggy:
1.ik heb een foto gepost die voor de grap was, die van een lelijke vent was. Maar loop niet te zeiken. ow wacht als je lelijk bent, dan mag je geen topics openen, reply-en, of commentaar geven. Sorry! My bad. 2.Ik heb nog nooit een zinnige post van jou gezien. Echt, jij denkt dat je het zo goed weet. Jij bent een 18 jarig heikneutertje wat waarschijnlijk in het weekend bij de scouting rivieren over loopt te steken en zakdoekjes te leggen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
[QUOTE]86dagreed schreef op 17-06-2003 @ 00:55:
[B] Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahaha. 'mam! Mam, ze luisteren niet naar mij!' 'hmm, wat zeg je ?' Je bent net een klein kind. man, loop toch niet elk topic onder te zeiken hier, met je zogenaamde 'punkwijsheid'. flikker een eind op en ga buiten spelen in de zandbak of ga een flipper-arena kopen. of sta open voor meningen, geen vooroordelen, en een open attitude ten opzichte van posten. Dat hoeft niet ten allen tijde, maar bij jou is het gewoon ronduit irritant.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ga maar lekker je barbie's kammen en grow up
||
Citaat:
||
Citaat:
kritiek hoort bij het leven. maar kritiek dat enige waarde bevat, enige mate van nuttigheid. snap je?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dead stop/Razor Crusade/Dead Scenestars etc. net 86dagreed | 68 | 10-10-2004 13:51 | |
Muziek |
Zondag hardcore in Geleen : Zero Mentality, Razor Crusade, BF29, Luca Brasi, Justice! Verwijderd | 8 | 19-09-2004 12:25 | |
Muziek |
[live] Stretch Armstrong + Razor Crusade / Raised Fist Nighttime Bird | 33 | 31-08-2004 21:03 | |
Muziek |
Nieuwe Razor Crusade. DeadNation | 81 | 04-03-2004 22:37 | |
Muziek |
14 feb- Razor Crusade/ Zaccharia/ The Sedan Vault FadedStar18 | 24 | 10-01-2004 19:27 | |
Muziek |
Zingen bij Razor Crusade? DeadNation | 37 | 15-11-2003 15:17 |