Advertentie | |
|
![]() |
|
als de barbier die de baarden van barbaren die bij café barbera rabarber eten zijn beroep uitoefent is hij de rabarberbarberabarbarenbaardenbarbier
|
Als in Graven graven gravengraven graven, graven graven gravengraven.
![]() Als vliegen vliegen en bijen vrijen, vliegen de vliegen de vrijende bijen vliegensvlug voorbij. ![]() Klappertandend kwam Kees Koukleum kolen kopen. Kijk kijk, kakelde kolenkoopman Kuipers. Kees klappertandt! Koud, Kees? Kerel, klaagde Kees. Krakende knieën, klapperende kiezen, kompleet knikkende kuiten. Kurieuze kou, knikte Kuipers. Koop kolen, knul! Kolen kunnen kou klein krijgen! ![]() ![]()
||
Citaat:
hehe EASY
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als spinnen spinnen, spinnen spinnen spinnenwebben. |
![]() |
|
Ping en pong gingen pingpongen ping pingpongde de pingpongbal naar pong, pong pingpongde pingpongbal naar pong..
Ach ja.. Ooit eens een puzzel geweest met godsdienst, moest je letters opzoeken in boek 3, hoofdstuk 30, vers 100.. ![]()
|
Verwijderd
|
It Pol ol?
Oa Pol ol it? Pol it ol lange! Is wel in't West-Vlaams, anders klinkt het niet. Je vraagt dus aan iemand of Pol al eet, dan zullen ze het waarschijnlijk niet begrijpen en 'wablief' zeggen, dan antwoord je 'of Pol al eet?', en dan 'Pol eet al lang'. Maar zoals ik reeds zei, dit klinkt enkel goed in het West-Vlaams. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De koetsier poetst de postkoets met een poetsdoek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Antwoord van mij ooit op de basisschool: Als kippen piklust hebben, kunnen ze andere kippen met veel pikken dood pikken. Niet zo heel bijzonder, maar goed. ![]() Mijn moeder sneed zeven scheve sneedjes brood. Of: De meid snijdt zeven scheve sneedjes brood. Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 18:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets.
De schelle schicht schoot schichtig uit den hoge. Een pet met een platte klep is een plattekleppet. Peter Piper picked a pack of pickled pepper; A pack of pickled pepper Peter Piper picked. If Peter Piper picked a pack of pickled pepper, Where is the pack of pickled pepper Peter Piper picked? |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://home.planet.nl/~smets039/tongverdraaiers.html
Staan er heel veel op. Hele lange en wel grappige ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geef me over!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leentje leerde Lotje lopen langs de lange Lindenlaan, maar toen Lotje niet wou lopen leerde Leentje Lotje staan.. ![]() Als je wil lullen over lullen moet je lullen over olifantenlullen want olifanten hebben grotere lullen om over te lullen *ofzoiets* De kat krapt de krullen van de trap |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|