Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik Vans en Etnies en luister ik naar alles. Maar geen RnB & Schlager. En trance.
|
O ja, en puma's, da's echt grappig, een jaar geleden, mwah viel mee. En nu? Al die tance-nichten en andere bouncers lopen ermee. Zouden die weten dat puma korn ooit nog heeft geponsord?
||
Citaat:
ik heb zwarte vans die gewoon heel erg lekker zitten. Ik koop altijd skateschoenen omdat ik platvoeten heb en die dingen daar gewoon goed bij zitten ![]()
|
zwarte schoenen voor black-metal
dooie schoenen (lees: leren schoenen) voor death-metal stuiterende schoenen (air-max?) voor gabber schoenen uit de vuilnisbak voor thrash-metal werkschoenen met stalen neuzen (harde kern? ![]() bruine schoenen voor hip-hop schoenen van tabak voor DRUM n bass flauw genoeg? sluiten die hap ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Lifestyle |
welke schoenen passen bij welke muziek melancholy | 104 | 19-03-2003 11:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |