![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Brrrr... ik moet er niet aan denken.
||
Citaat:
![]() Overjoyed, hoe duur was het dan?
||
Citaat:
succes, ik heb overigens niks gezien tegen "paarden benen"
|
volgens mij kun je gewoon het beste aambeienzalf eraf smeren....ik heb van veel mensen gehoord dat dat echt werkt!! en voor de rest zou ik dan wat lichtere oogschaduw opdoen...zoals lichtblauw en roze of paars, want dat ziet er wat opgewekter uit dan als je je ogen donker maakt! en idd...onder je wimpers onder..op dat lijntje...kun je dan ook wat oogschaduw opdoen...een fris effect!! succes ermee *-^*~xxx~*^-*
|
Mascara op je bovenste wimpers. En nooit donkere make-up onder je ogen aanbrengen.
Je kunt wel wit oogpotlood aanbrengen onder je oog, zowel boven als onder de wimperrand. Of een beetje wit uitgeveegd oogschaduw tussen je oog en je neus. Dat ziet er fris uit, als je het goed opbrengt. Of leg het accent op je lippen, als die mooi zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
De Kantine |
goeie lollen piepkuiken | 21 | 05-02-2003 15:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |