Oud 06-07-2003, 00:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Hoe spreek je dit nou eigenlijk uit? Ik vraag het me al jaren af

Je zegt toch gewoon ' volkol ' ?

Even voor de boarders onder ons..... Ik vind persoonlijk de Völkl boarden veel beter dan de Burton boarden. Ik weet dat normaal de burton boarden helemaal de hemel ingeprezen worden en dat Burton vaak gezien word als het beste wat je maar kan krijgen.
Zelf heb ik ook heel lang een burton floater gehad, en ik heb enkele andere burton's mogen testen, maar Völkl vind ik over het algemeen toch beter uit de bus komen.

Ik verwacht eigenlijk niet dat er hier veel mensen met snowboard kennis rond dwalen, maar ja.....voor die gene die zich aangesproken voelen mogen ook is hun mening over dat laatste geven.
Oud 11-07-2003, 20:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
niemand?
Oud 20-07-2003, 21:52
~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
misschien dat er meer mensen met snowboard kennis in de winter hier rond dwalen,...ookal kun je in de zomer ook prima boarden
ik heb eigenlijks nog nooit op een völkl board gestaan, alleen op burton...vin dat er nix mis mee is eigenlijk (heb zelf een burton board)
maar waarom komt völkl dan 'beter uit de bus' bij jou?
Oud 21-07-2003, 00:38
magicwopke
magicwopke is offline
Voor mij (en vele andere snowboarders) ben je een echte boarder als je:
Forum snowboard en
Flow bindingen ,bij de bindingen stijgt deze er boven uit
met boots van Burton , dan ben je echt "de man", maar je kunt beter gewoon naar speciaal zaak toe lopen en uit leggen waar je van houdtff-piste, slopestyle, carven of freestyle, dan kunnen zij je meestel wel helpen, maar ik zou voor die bovenste rijtje gaan das echt top of tha bill

andere goeie merken: voor schoenen en bindingen is VANS ok

voor boards: nitro,nidecker, salomon, billabong,K2,Duotone
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten