Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee en aangezien hij z'n password weet kan hij er nog op een of andere manier inkomen, maar je moet ook kijken wat relevant en haalbaar is voor zo iemand. je kan wel roepen dat er kraak progjes voor zijn, maar zolang zo-iemand niet weet hoe en wat heeft de TS er nog nix aan natuurlijk
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het probleem bij windows is gewoon ook al weet je het paswoord maar je windows is corrupt of gewoon weg dat je er soms (vaak) niet meer in de map mag lezen. Dat is een fout van windows + als ik iemand een progje geef dan sta ik altijd klaar via msn of forum om te helpen. Ik help iedereen graag en mss kost het bij sommige meer tijd maar goed das gewoon geduld. Naam progje komt er aan als die gast uit zijn bed komt. |
![]() |
|
![]() |
beter laat dan nooit
![]() het progje heet active@ file recovery maar je kunt het hier vinden http://www.file-recovery.net/download.htm mocht deze niet zo fijn zijn kun je met google zoeken naar "active file recovery" dan zul je ook andere vinden. succes en als je vragen hebt dan roep je maar. Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 21:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij duur het niet zo lang. start het progje op en het scant de harddisk en klaar alles is leesbaar. Je klikt iets aan en recoverd het zo. (mss zet windows xp alleen een veiligheids bit omhoog ofzo???? want echt kraken is het niet ofzo duurt ook maar 4-5sec maar dat kan ook best alleen de inlees tijd zijn.) |
![]() |
|
Op mijn PII-300 duurde het 33 uur voor ik een 10-karakterig Windows 2000-password met hoofdletters en cijfers had gebruteforced, dus zo sterk zijn die dingen echt niet. Geloof dat hij 300.000 combinaties per seconde kon hashen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Groetjes Samuel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dingen als htaccess van mij part, dat moet je BF'en En zo wel meer dingen, en dat duurt lang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk dat sommige dingen lang duren tuurlijk das altijd met cracken van paswoorden. Maar ik geloof niet dat het hier met een paswoord gaat het lijkt wel dat het programma zo binnen wandelt. En als dat het geval is spreek ik niet over een goede beveiliging. En dan verwacht ik meer dat er ergens een securebit geset wordt dan daadwerkelijk een encryptie wordt toegepast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als het dus ecxht op BF aankomt en je hebt een pass met 8 cijfers, vergeet het dan maar ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk ik weet dat er andere dingen zijn die wel met BF gekraakt moet worden, maar das hier dus niet het geval. Sinds dat mijn passwd dus 15 karakters is en geen bestaand woord is is het onmogelijk om een BF actie binnen 20 sec te doen. Tenzij dat je een super pc thuis hebt staan uit het jaar 2200 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Externe HD]FAT32 of NTFS? PGWR | 27 | 13-03-2007 20:05 | |
Software & Hardware |
virtueel geheugen/station C rakesh | 20 | 20-01-2007 18:02 | |
Software & Hardware |
xp vervangen door vista Coolice | 11 | 24-05-2006 18:35 | |
Software & Hardware |
[Software] Full HD copy Kawoutertje | 4 | 08-02-2005 00:13 |