![]() |
|
![]() |
eh ja ... dat zwarte is de stoel je gaat er gewoon op liggen met je benen over de stoel heen en de onderkant van je rug op de rand van de stoel de werking is hierop gebaseerd, namelijk dat je met je buikspieren moet zrgen dat je rug niet naar beneden klapt het is een beetje een brute methode om snel spieren te kweken denk ik voor mij was het een beetje te zwaar een vriend van mij zag wel heel snel resultaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() heeee AmArU! Thanks he! En waar moet ik m'n handen precies neer leggen? ![]()
|
![]() |
- Op je rug liggen en fietsbewegingen in de lucht maken
- Op je rug liggen en knien gestrekt op de grond zetten, handen in je nek en dan proberen te gaan zitten - Op je rug liggen en je knien recht voor je uit in de lucht houden zonder dat je voeten de grond raken, dan probeer je je knien naar je borst te bewegen en weer terug maar je voeten mogen niet de grond raken. Verder helpt 't ook als je je buik heel de tijd inhoudt. Dan span je namelijk je buikspieren ofzo? Het lijkt me ook verstandig dat je niet te vet eet en niet te veel snoept anders heeft 't nog geen nut volgens mij. Ik heb ook ergens gelezen dat je een strak buikje ook niet na 'n paar weken krijgt daar moet je best lang voor trainen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoop alleen niet dat die stoel omvalt
![]() maar gewone situps en crunches werken ook wel en gegarandeerd ook resultaat attans bij mij zeker wel, na 2 maanden sochtens en savonds. Maar der z`n tal van oefeningen die ietjes beter zijn voor je rug dan die stoel, maaar niet te min zolang de stoel stevig vast staat ![]() Wel wou ik nog effe toevoegen als je vet wilt verbranden en echt snel resultaat wilt hebben kun je bijvoorbeeld ook je bovenbeenspieren trainen, door bijvoorbeeld hard te lopen, dit omdat deze spieren veel groter zijn en veel effectiever vet verbranden dan je buik. Het is niet zo dat door alleen je buik te trainen het vet daar alleen verbrand. Kijk de buik is de eerste plek waar het lichaam z`n vet opslaat. Door je buik te trainen krijg je inderdaar een strakke buik maar doe het wel verstandig d.w.z. denk om je rug want als je daar een blessure oploopt kun je het de eerste 3 maanden buikspieroefeningen wel vergeten, zoniet langer. en ook door gezond te eten bereik je ontzettend veel resultaat, niet door sporten alleen. Je kunt sporten zoveel je wilt maar als je er net zohard vet bijeet schiet je uiteindelijk weinig op. Vooral de meervoudig verzadigde vetten. zoals patat waar het veel in voorkomt en andere dingen uit de snackbar. Gewoon gezond eten veel vitamine C en de rest van de vitamines, veel water drinken, voldoende eiwitten, zorg dat je dagelijks voldoende binnenkrijgt. Ga niet jezelf uithongeren om zo lichter te worden. want das verre van gezond, en bovendien loop je de kans dat je in plaats van dat je je spieren traint, alleen maar afbreekt. Maar het krijgen van een strakke buik is het meest moeilijke wat er is. Maar met een ijzeren wil en voldoende doorzettingsvermogen lukt je het zeker. en je moet maar zo denken: Als een idioot zoals the_conquer het voor elkaar krijgt. Dan kan iedereen het. Maar ik wens jullie allemaal veel succes, en may the force be with you ![]() groeten the_conquer
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kga et maar goed doen kan me bijje wel gebruikuhhh ![]() ![]() xxxxx
|
![]() |
luister je moet gewoon sit ups doen gewoon op een kleed gaan ligge en dan sit ups doen dus bene naar je toe trekke dat ze geboge ligge en dan met je boven lichaam omhoog kome en dan pas gaan telle wanneer het zeer doet ik weet het want ik train al 2 jaar en zo deed mike tyson het ook heb ik in ze interview geleze en het werkt egt wat ook wil helpe is die oefening doen en dan als je omhoog bent gekome is naar links draaie met je rom en dan de volgende keer weer naar rechts dat is goed voor je schuine buikspier ik hoop dat je er wat aan heb anders vraag je maar om meer heb nog meer tips
|
![]() |
||
Citaat:
.. *valt flauw neer door ademtekort* |
![]() |
|
Ik doe ook sit-ups enzo.. liefst elke dag maar dat komt er niet altijd van. Ik zie weinig resultaat. Na twee weken ofzo had ik er behoorlijk wat boven buikspieren bij maar dat lelijke dikke buikje eronder is er nog steeds?
Weet iemand iets waardoor je dat onderbuikje er helemaal af krijgt (ik 'lijn' trouwens ook al)? |
![]() |
|
![]() |
Onderbuikspieren kun je ook trainen door een gewone sit-up, maar dan ipv. je knieen opgetrokken, je voeten tegen elkaar aan leggen en je knieen zo ver mogelijk naar buiten drukken.
Als je dat doet, en je drukt je vingers in je onderbuik, voel je echt wel dat die spieren aangespannen zijn. Het ziet er wel een beetje raar uit trouwens ![]()
|
![]() |
als je naast al die buikspieroefeningen ook minder snoept en zo heeft het echt wel nut. je ziet namelijk pas hoe gespierd je bent als je vet verdwijnt, maar daar helpen die buikspieroefeningen niet echt aan mee. dus als je én sport én let op wat je eet, komt het echt wel goed.
*is nu heel gelukkig met haar lichaam* ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
even nog wat tips, en minder heftig als die met die stoel:
op de grond gaan liggen met je schouders van de vloer, dan je benen een voor een strekken en intrekken (fietsen dus) terwijl ze laag bij de vloer blijven. om de spieren in je taille te trainen: situps terwijl je knieen naar links of naar rechts liggen en dit is geloof ik voor je hoge buikspieren: op je rug op de grond liggen, je benen recht omhoog, met je hakken naar t plafond. dan situps, en als je omhoog gaat je knieen richting je neus trekken. ik vind het trouwens best moeilijk om thuis 'gezellig' oefeningen te gaan doen. daarom ga ik gewoon 2 of 3 keer per week sporten, een half uur steps en daarna een halfuur allerlei oefeningen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ach moe dr toch wat voor over ehbben voor buikspieren, ma nu hek zo'n tel sell achtig ding ofzow haha die verkochten ze bij de intertoys voor 15 euro. Je weet wel zon band met een blauwe palat voorop die dan gaat trillen. die draag ik nu de hele dag door op me buik, is lekker relaxxxxed beter als zo'n stoel oefening ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *valt bijna flauw na je stukje te heben gelezen*
||
![]() |
Citaat:
dat is mijn oefening ![]()
|
![]() |
Nog een buikspieroefening: in de opdrukpositie met je ellebogen steunend op de grond. Je steunt dan dus op je ellebogen en je tenen. Hou je rug wel recht. Probeer dit maar eens een poosje vol te houden.
Dit is vast de methode die Lenox Lewis gebruikt.....en nee, dat heb ik niet uit een interview ![]()
|
![]() |
Omdat dat idee van die stoel te gevaarlijk is
![]() Je gaat op de grond liggen met de benen gebogen en de hielen in de grond gedrukt. ( Daardoor span je je hamstrings aan waardoor je geen last van je onderrug krijgt. En je dus niet je rugspieren traint.) Vervolgens leg je je handen op je borst gekruist of achter je hoofd. En kom je omhoog tot dat je schouders van de grond zijn. Je houdt deze houding even vast en ga dan weer naar de begin houding . Belangrijk kom niet verder dan je shouders omhoog want dat is verkeerd!! Volgens de fysiotherapeut train je dan 90% van je buikspieren. ( dus dat zeg ik niet ). Maar wel ff een tip gebruik niet teveel de benen bij buikspieren zoals bij die fiets oefening. Je traint dan meer je rug. En het is ook nog eens slecht voor je rug. Verder moet je gezond eten en niet te veel snacken of tussendoortjes. Ook wil hardlopen nog wel eens helpen. En als je dit niet allemaal wil doen kan je dus ook nog de hele dag met gespannen buikspieren lopen. Het is namelijk bewezen dat dit ook werkt. Kijk maar wat je ermee doet. In iedergeval wens ik je/ jullie er veel succes mee!!! |
![]() |
|
![]() |
nog een aandachtspunt. Als je je handen achter je hoofd steekt is dat ok, tenzij je je hoofd ermee gaat optrekken. De armen dienen als extra gewicht, waardoor je zwaarder traint.
|
![]() |
Inderdaad hardlopen is wel verstandig.
Namelijk de beste spieren om vet mee te verbranden zijn namelijk je benen. Deze spiergroepen die daar zitten zijn het grootst en kunnen daardoor veel meer vet verbranden dan dat je sit-ups doet. Dan zit er ook nog een verschil in het soort oefeningen of je een platte of een gespierde buik wilt hebben. greetz the conquer
|
![]() |
Ik zal nog effe een kleine tip toevoegen:
Begin als je situps doet nog voor het ontbijt. Zo berijk je dat je eten dat je verteerd meteen naar die spiergroep toegaat om de boel te versterken. Bovendien houd je bepaalde groeihormonen langer in je bloed en dat heeft ook z`n voordelen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #8 Miracle | 499 | 16-07-2004 18:16 | |
Seksualiteit |
"Gezond" dik Riconoscente | 70 | 28-07-2003 11:03 | |
Lifestyle |
Six-pack Femme-Fatale | 55 | 13-02-2003 12:51 | |