Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zegt dat het verder gewoon goed ging tussen jullie. Wanneer hij dus zo'n opkrop persoon is en hij heeft gewoon veel aan z'n hoofd, dan is dat helaas voor jou allemaal naar buiten gekomen bij/tegen jou. Maar om het nou door 1 zo'n lullig avond heel jullie relatie te verpesten, dat lijkt me niet echt nodig.
|
Je moet je vriend inderdaad deze ene fout kunnen vergeven.
Maar dan moet hij zelf wel inzien dat ie fout zit en van wat ik van jou begrijp ziet hij dat dus niet in. Als hij zelf niet vindt dat hij fout zit kan hij het zo weer doen. Ik denk dat je eerst even bij moet komen, daarna met hem moet praten en als hij dan nog niet ziet wat hij gedaan heeft kun je er denk ik beter een punt achter zetten.
|
wie zegt dat ze niet eerder ruzie hebben gehad?? misschien doet ie nu wel anders dan vorige keren dat ze ruzie hadden... en als je beeld over hem voortaan bij je blijft en de andere dingen vertroebelt zeg maar... dan lijkt het me ook niet fijn om nog met zo iemand samen te zijn...
|
![]() |
het is dus niet zo dat hij een opkrop persoon is, juist niet, ik ben eerder een opkrop persoon dan hij. En we hebben wel eerder ruzie gehad, en ja ook erge ruzies, en dan zei hij ook hele vervelende dingen tegen me, maar deze keer schrok ik gewoon echt, en nu maakt ie me gewoon bang. Ik ben bang dat wanneer we weer eens woorden hebben hij me weer zo zal kwetsen en raar zal reageren, en ik heb hem dit ookal vertelt. Hij zegt dat dat niet nodig is en dat ie er spijt van heeft enzovoorts...en ik weet wel dat hij daar eerlijk in is...ik weet wel dat ie het niet nog een keer doet...maar ik heb het gevoel nog wel dat ik bang bent dat hij het weer doet. Ik heb gezegd dat ie me maar een paar dagen met rust moet laten, ik wil wel met hem door. Het is niet dat ik het om een ruzie zal uitmaken maar omdat ik op een een of andere manier bang ben geworden voor mn eigen vriendje, bang dat ie me kwetst, ik voel me nu ff helemaal niet meer op mn gemak bij hem. Ik zie wel wat ik doe...
|
![]() |
|
lijkt me eenzaam... bang zijn voor mensen waar je ook van houd...
ik hoop voor je dat je nou ja... je vertrouwen weer terugkrijgt?? maar wat als dit weer gebeurt? wat als er wel gebeurt waar je bang voor bent?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... muurbloem | 3 | 03-03-2002 07:39 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |