![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik ken het gevoel..bij mij duurt het meestal 4 dagen en opde tweede dag kan ik echt niets
mijn arts dacht eerst dat het door de pil kwam (ik slikte een zware soort ivm rugklachten enzo) dus ik heb nu een lichtere pil, maar nog steeds migraine. Ik wil binnenkort ook medicijnen proberen, maar weet het nog niet zeker. Ik wacht eerst nog even af. Keb verder geen sites behalve www.hoofdpijntest.nl maar die test lijkt me niet al te betrouwbaar |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
de wervels in mijn nek zaten niet goed en daardoor had ik een paar jaar terug dagenlijks hoofdpijn. Toen werd mn nek gekraakt enzo en toen was het idd weg. maar dat was geen migraine, het voelde heel anders. Wat ik nu heb, heb ik nooit eerder gehad. het zou goed kunnen dat de oorzaak toch spanning is, bij mij. Het afgelopen half jaar was het spannend op school (examen) en het ging niet goed met me. Maar volgens mij heeft het ook (gedeeltelijk) een lichamelijke oorzaak, dus iets met hormonen ofzo, ik weet niet precies, ik ben geen arts
![]() |
![]() |
|
Als je het al zolang hebt, ga dan eens naar een neuroloog. Desnoods tegen je arts zeggen dat je een verwijzing wilt omdat je het zeker wilt weten, want het is wel raar.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Paulien G | 6 | 20-03-2008 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie? coopergirl | 44 | 25-10-2005 15:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine Verwijderd | 7 | 17-07-2004 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Dreamerfly | 18 | 08-04-2004 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine *Need Help* | 1 | 04-09-2002 19:54 |