Advertentie | |
|
![]() |
|
hij vind je gewoon lief (en is een beetje jaloers ingesteld). Hij verbied je ook niks, hij geeft alleen telkens aan dat ie niet bij jou is. Die periode heb ik ook gehad, maar op een gegeven moment kwam ik erachter dat mensen het zagen als beziiterigheid. Dat heb ik toen bij mezelf veranderd door dat soort dingen niet meer te zeggen (ik was bang dat de ander zich er schuldig door zou gaan voelen), en gewoon te denken: "morgen zie ik dr weer, en ze denkt aan me" ofzo. Kwestie van positief denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch snap ik wel dat je (Blueeyez03) er schuldig over voelt, maar dat is dus niet nodig. Ik denk dat je vriendje het je ook niet misgunt als je met iemand anders leuke dingen gaat doen, alleen dat hij het gewoon heel jammer vindt. Maar mss kan jij hem dan ook duidelijk maken dat je je er dan rot over voelt dat hij zo'n (mss niet eens gemeen bedoeld) smsje stuurt. En vooral gewoon leuke dingen met je vrienden blijven doen! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |