Oud 25-07-2003, 11:48
ratjas
ratjas is offline
ja ik heb een vraagje want bij computers met Windows Xp zit standaard Windows Messenger, en als ik op de downloadsite van messenger kijk, kan ik alleen MSN Messengers downloaden, en als ik dat dan gedaan heb, gaat ie niet over men ouwe windows messenger versie heen, maar zit ik ineens met 2 Messengers opgescheept, omdat MSN Messenger dan in een andere map komt enzo, dus ze functioneren dan onafhankelijk van elkaar, en ik zou graag willen dat die MSN 6 over de ouwe heen komt te staan, zodat ik er gewoon 1tje heb.
of zeggen jullie van dat die nieuwe versie automatisch gedownload kan worden vanuit windows messenger wat bij de vorige versies weleens was, want nu zie ik dat niet?
misschien is men verhaal niet helemaal duidelijk, maar ik snap er zelf ook niet veel van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 12:27
unpopular
unpopular is offline
msn en windows messenger zijn apparte programma's dus ze zullen niet overmekaar heen geplaatst worden.
Je zit dus met 2 versies op je pc nu kun je via Start->run(uitvoeren)-> msconfig-> tabblad opstarten wel het opstarten van de windows versie uitzetten.
En dan komt er dus n ahet opstarten alleen MSN Messager in je balk te staan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:45
ratjas
ratjas is offline
ahzo, ja dat kan ik doen
maar ik snap dan niet waarom ze die windows messenger er standaard opzetten, die kun je volgens mij ook niet verwijderen, ofja, kan wel, maar het is een basisprogramma wat erbij zit, dus verwacht je dat ze updates wel zo maken dat die op datzelfde programma betrekking hebben
achja iig bedankt!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:32
Barely Legal
Barely Legal is offline
Rechtstreeks uit de help:
http://messenger.msn.nl/Help/#LQ3

Wat is het verschil tussen MSN Messenger en Windows® Messenger?Windows XP wordt geleverd met Windows Messenger, dat je ook na het installeren van MSN Messenger 5.0 nog steeds kunt gebruiken.

Houd rekening met de volgende punten:
  • Alleen via Windows Messenger kun je verbinding krijgen met de programma's Communications Service en Exchange Instant Messaging, die alleen in bedrijven worden gebruikt.
  • Sommige programma's zoals Outlook, Outlook Express en Remote Assistance maken standaard verbinding met Windows Messenger. Als jij je hebt aangemeld bij MSN Messenger, kan het voor mensen die van deze programma's gebruikmaken en jou hebben opgenomen in hun lijst met contactpersonen, lijken alsof je off line bent.
  • MSN Messenger en Windows Messenger kunnen tegelijkertijd zijn geopend, maar slechts één programma kan automatisch worden gestart. Je kunt het andere programma starten via de lijst met programma's (klik in Windows op de Start-knop, wijs Alle programma's aan en klik op het programma dat je wilt starten).
    Meestal wordt MSN Messenger automatisch gestart als je Windows start, tenzij je deze instelling hebt uitgeschakeld in de Messenger-opties. Als je Windows Messenger echter voor zakelijke berichten hebt ingesteld en op automatisch opstarten tegelijk met Windows, dan blijft deze instelling van kracht en wordt MSN Messenger niet automatisch gestart.
  • Je kunt je tegelijkertijd hebben aangemeld bij MSN Messenger en Windows Messenger, maar niet met hetzelfde .NET Passport-account. Je kunt je bijvoorbeeld bij MSN Messenger aanmelden met je .NET Passport en je vervolgens aanmelden bij Windows Messenger met een ander .NET Passport-account of met je bedrijfsaccount voor berichten.
  • Als beide programma's actief zijn, zie je voor elk programma een pictogram in de Windows-taakbalk (naast de tijdsaanduiding). Je kunt zien welk pictogram bij welk programma hoort, door ze met de muis aan te wijzen. Als je een pictogram aanwijst, verschijnt een bericht waarin wordt vermeld bij welk programma het pictogram hoort.
  • Als je je hebt aangemeld bij het ene Messenger-programma met je .NET Passport en je vervolgens bij het andere wilt aanmelden met hetzelfde account, wordt je automatisch afgemeld bij het eerste programma.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten