Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. - Nee, niet dat ik weet. - Dr zijn wel wat aantal dingen mis, sommigen dingen die niet te veranderen zijn door mij. - Kan ik me niet meer herinneren. Het is iig niet altijd zo geweest. Ik krijg die stem inderdaad niet uit mn hoofd. Soms probeer ik het weg te krijgen door muziek te gaan luisteren. ( ik heb een draagbare cdspeler in mn bed). Ik doe die dingen inderdaad ook, zodat het niet boos word, en dat die stem niet komt, en dat ik niet gaan dromen, of dat er andere dingen gebeuren. Wanneer ik het meeste last heb..? Begrijp niet wat je bedoelt? Dat is gewoon elke avond, zodra ik in bed lig.
||
Citaat:
het gevoel dat er steeds gedachten in u blijven opkomen en dat je die daar niets kunt stoppen ik zou niet weten wat er tegen zou kunnen doen in ieder geval sterkte |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zou t ook aan je ouders vertellen, als ze het niet al weten, want het is echt een redelijk ernstig iets.... sukses!!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. de dingen die je wel kan veranderen, daar moet je zeker wat aan doen. 3. Hier kan ik je niet verder mee helpen, ik ben tenslotte geen gediplomeerde psycholoog. Zoals al eerder gezegd is, ga richting huisarts. Daar kan je rustig mee praten over je problemen en die kan je eventueel doorverwijzen. 4. Ik bedoelde gebeurtenissen overdag waardoor je je hulpeloos of machteloos voelt, iets wat negatieve gevoelens opwekt waar je 's avonds dan weer mee bezig bent in vorm van die stemmen en dromen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat je tegen die stemmen moet doen 's nachts, weet ik niet..maar wat je schrijft over je pen weg leggen enzo, dat moet je proberen te doorbreken, als je dat zelf wil teminste, maar aangezien je het zelf schrijft zal je het zelf ook wel een beetje als een probleem zien. Het klinkt namelijk een beetje als dwanggedachtes, en het enigste wat je daar kan tegen doen is negeren. Ik heb ze namelijk ook gehad, en nog steeds wel, maar ik luister er niet naar, ik negeer ze en het helpt. Ik weet dat het heel naar is om het te negeren, dat het tegen je gevoel in gaat en dat je dan het gevoel krijgt dat er iets gaat gebeuren, maar op een gegeven moment zal je dan zien, dat dat helemaal niet zo is...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs! Verwijderd | 16 | 18-10-2008 00:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanco stemmen Verwijderd | 6 | 22-11-2006 12:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Jongen van 16 moeten kiesrecht krijgen met een halve stem. Nastro | 29 | 10-01-2006 09:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 |