Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
album (o.;-s;-pje) [Lat. (witte kleur, wit bord voor bekendmakingen, naamlijst)], 1 (oorspr.) lijst van namen (alleen nog in): album studiosorum, boek met de namen van alle studenten die een hogeschool bezoeken of hebben bezocht; 2 boek of omslag met losse bladen, bestemd om versjes, tekeningen enz. tot aandenken aan vrienden in te verzamelen, veelal ‘album amicorum’ genoemd; -soortgelijk boek waarin al degenen die aan een geschenk enz. bijgedragen hebben, hun naam schrijven; -jubileumboek met bijdragen van versch. schrijvers; 3 boek met lege bladen waarop foto’s, postzegels, prentkaarten enz. geplakt kunnen worden; 4 boek met (gedrukte) muziek of platen; -stevige hoes voor enkele grammofoonplaten, met de tekst van de liederen, informatie over de musici enz.;-(meton.) de plaat zelf; vgl. albis; -blad (o.; -en), blad (8) uit een album, m.n. in de bet. 2;- formaat (o.; g. mv.), zeer groot boekformaat.
zo klaar en nu niet meer zeiken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens, zoals mijn handtekening zegt: Enkel genialiteit geeft ons de keuze tussen genialiteit en domheid. Wellicht bent u allen vergeten dat een dom iemand geen intelligentie kán voorwenden? |
![]() |
||
Citaat:
pseudo-intellectueel zeikerd papkop misantroop persoon met een minderwaardigheidscomplex Nee, tot nu toe heeft niemand het nog aangedurfd om je "dom" te noemen. Beetje dom dat je dat zelf nog niet opgevallen is, vind je ook niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat u hier een zeer juiste voorstelling geeft van mijn psychische toestand. Spontaniteit is niet mijn keuze van dit moment, aangezien een vaste, onwrikbare routine mij het gevoel van zekerheid geeft om mijn angst weg te kunnen drukken. Zonder deze routine ben ik niets...wel wellicht op het moment mét deze routine ook niet. Zo. Ik ben op de hoogte van míjn psychische situatie. Nu u nog. Mij komt het voor dat er op dit subforum een (te) groot aantal overarrogante en ernstig agressieve jochies zitten die per definitie mensen die niet van hun muziekstijl houden lijken te haten. Is dit correct? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
De stelling zoals hij hier geponeerd is, boeit me eerlijk gezegd weinig. Ik vind het echter veel interessanter om te weten waarom Ochlocraat zo'n aversie jegens de muziek in het algemeen heeft? Kom, Ochlo, laat ons eens in de diepste krochten van je psyche kijken...
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|
![]() |
Om nog maar niet te spreken over de kans dat ik mij als intellectueel opzettelijk naar buiten breng zijnde een pseudo-intellectueel die probeert intellectueel te doen. In mijn stelling- en discussietopics is irritatie van mij naar anderen toe een niet zeer gering deel van de discussie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
muziek en veel andere dingen lijken mij waarlijk niet te interesseren. Ik raak al gauw vermoeid van het luisteren van muziek die ik in feite wel waardeer of mooi vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
das de bedoeling nog een keer zeggen?
||
Citaat:
Wilt u een voorbeeld zien? Dan raad ik u aan de dichtsbijzijnde spiegel op te zoeken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: