Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 09:39
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Beste mensen,

wellicht kunnen wij op deze mooie morgen over het volgende filosoferen: hoe komen wij, of jullie beter gezegd aangezien muziek mij gestolen kan worden, aan het woord "album"? Waarom komt het vandaan, en belangrijker nog, waarom is het meervoud van album niet alba?
Advertentie
Oud 06-08-2003, 09:41
Verwijderd
albus = wit
in het Latijn. Maar heeft het daar iets mee te maken?
Oud 06-08-2003, 09:42
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Naar mijn onweledelgeleerde mening komt het woord "album" van het Latijnse albeo (wit worden), en vervolgens albus (witte kleur). Wij kunnen dit verbinden met de foto, waarbij bij het fotograferen wit licht vrij komt. Het resultaat hiervan verzamelen wij in zogenaamde foto-albums (alba?), een voorloper van de "muziekverzamelingen"/albums.
Oud 06-08-2003, 09:58
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 10:39:
...aangezien muziek mij gestolen kan worden...
En dus zoek je maar een andere ingang om op het muziekforum te pronken met je pseudo-intellectualiteit. Nou ok dan, ik ben vandaag in een gulle bui dus ik geef je waar je blijkbaar zo naar verlangt (en nee, ik heb het niet over vrienden): je bent heel erg slim, fantastisch en geleerd. Oh, vergeet ik bijna nog te vermelden dat je ook ontzettend bescheiden bent door over jezelf te spreken als "onweledelgeleerd". Dus eigenlijk ben je gewoon te goed voor deze wereld. Ik zal die brok in mijn keel dan maar snel weg gaan spoelen met een beker yokidrink...
Oud 06-08-2003, 10:05
Verwijderd
Nou weten we ook weer dat albus het ppp is van albeo! Maar ik heb op school geleerd dat je nooit vragen moet stellen waar je het antwoord al op weet...
Oud 06-08-2003, 10:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 10:58:
En dus zoek je maar een andere ingang om op het muziekforum te pronken met je pseudo-intellectualiteit. Nou ok dan, ik ben vandaag in een gulle bui dus ik geef je waar je blijkbaar zo naar verlangt (en nee, ik heb het niet over vrienden): je bent heel erg slim, fantastisch en geleerd. Oh, vergeet ik bijna nog te vermelden dat je ook ontzettend bescheiden bent door over jezelf te spreken als "onweledelgeleerd". Dus eigenlijk ben je gewoon te goed voor deze wereld. Ik zal die brok in mijn keel dan maar snel weg gaan spoelen met een beker yokidrink...
Oud 06-08-2003, 10:12
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Who gives a fuck ??
Oud 06-08-2003, 10:26
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 10:58:
Wellicht ben ik niet opzoek naar gepronk, beste Nerd. Ik houd ervan om mooi te praten, wellicht doe ik dit uit onzekerheid? Wellicht ben ik zó onzeker, en tegelijk eerzuchtig, dat ik wil opvallen door datgeen waarmee ik kán opvallen, mijn intellect? Misschien verlang ik niet naar je complimenten, dat ik slim, fantastisch en geleerd ben. Zou ik anders zo pronken? Misschien verlang ik wel naar liefde, een arm om mij heen? Een woord, een zin, van houden van? Om nog maar niet te spreken over te goed zijn voor deze wereld; hoe zou arrogantie daar nu een uiting van kunnen zijn?
Oud 06-08-2003, 10:27
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
album (o.;-s;-pje) [Lat. (witte kleur, wit bord voor bekendmakingen, naamlijst)], 1 (oorspr.) lijst van namen (alleen nog in): album studiosorum, boek met de namen van alle studenten die een hogeschool bezoeken of hebben bezocht; 2 boek of omslag met losse bladen, bestemd om versjes, tekeningen enz. tot aandenken aan vrienden in te verzamelen, veelal ‘album amicorum’ genoemd; -soortgelijk boek waarin al degenen die aan een geschenk enz. bijgedragen hebben, hun naam schrijven; -jubileumboek met bijdragen van versch. schrijvers; 3 boek met lege bladen waarop foto’s, postzegels, prentkaarten enz. geplakt kunnen worden; 4 boek met (gedrukte) muziek of platen; -stevige hoes voor enkele grammofoonplaten, met de tekst van de liederen, informatie over de musici enz.;-(meton.) de plaat zelf; vgl. albis; -blad (o.; -en), blad (8) uit een album, m.n. in de bet. 2;- formaat (o.; g. mv.), zeer groot boekformaat.

zo klaar en nu niet meer zeiken.
Oud 06-08-2003, 10:27
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
wouszer schreef op 06-08-2003 @ 11:05:
Nou weten we ook weer dat albus het ppp is van albeo! Maar ik heb op school geleerd dat je nooit vragen moet stellen waar je het antwoord al op weet...
Ik vermoed het antwoord te weten, beste gakke wouz. Ik wil het zeker weten.
Oud 06-08-2003, 10:28
DeadNation
DeadNation is offline
Exactly. En idd aan pseudo intellectuele papkoppen, die niet van muziek houden, hebben we niets op dit board. FB's...do yo thang.
Kaps
Kaps is offline
Ochlocraat kan mijn weledelgeleerde aarsch likken.
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:27:
album (o.;-s;-pje) [Lat. (witte kleur, wit bord voor bekendmakingen, naamlijst)], 1 (oorspr.) lijst van namen (alleen nog in): album studiosorum, boek met de namen van alle studenten die een hogeschool bezoeken of hebben bezocht; 2 boek of omslag met losse bladen, bestemd om versjes, tekeningen enz. tot aandenken aan vrienden in te verzamelen, veelal ‘album amicorum’ genoemd; -soortgelijk boek waarin al degenen die aan een geschenk enz. bijgedragen hebben, hun naam schrijven; -jubileumboek met bijdragen van versch. schrijvers; 3 boek met lege bladen waarop foto’s, postzegels, prentkaarten enz. geplakt kunnen worden; 4 boek met (gedrukte) muziek of platen; -stevige hoes voor enkele grammofoonplaten, met de tekst van de liederen, informatie over de musici enz.;-(meton.) de plaat zelf; vgl. albis; -blad (o.; -en), blad (8) uit een album, m.n. in de bet. 2;- formaat (o.; g. mv.), zeer groot boekformaat.

zo klaar en nu niet meer zeiken.
Och, ziet u, dan had ik toch niet geheel goed. De witte kleur heeft dus de achtergrond van het bordje waarop de namen geschreven werden. Wellicht mangelde het mijn woordenboek aan ruimte tot spreken vermits dit er niet in vermeld stond. Dank u wel!
Oud 06-08-2003, 10:30
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
EPD schreef op 06-08-2003 @ 11:28:
Ochlocraat kan mijn weledelgeleerde aarsch likken.
Uw aarsch is reeds schoon van degene die mij voor was, beste EPD. Wellicht betrof het hier uw vader? In ieder geval wil ik mijn tongprofiel niet aan uw reeds roze aarsch verspillen, maar toch bedankt voor het aanbod!
Oud 06-08-2003, 10:31
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-08-2003 @ 11:28:
Exactly. En idd aan pseudo intellectuele papkoppen, die niet van muziek houden, hebben we niets op dit board. FB's...do yo thang.
Zijn jullie hier soms op zoek naar ongeschoolde poephoofden, beste Dode Natie?
Oud 06-08-2003, 10:31
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:26:
Wellicht ben ik niet opzoek naar gepronk, beste Nerd. Ik houd ervan om mooi te praten, wellicht doe ik dit uit onzekerheid? Wellicht ben ik zó onzeker, en tegelijk eerzuchtig, dat ik wil opvallen door datgeen waarmee ik kán opvallen, mijn intellect? Misschien verlang ik niet naar je complimenten, dat ik slim, fantastisch en geleerd ben. Zou ik anders zo pronken? Misschien verlang ik wel naar liefde, een arm om mij heen? Een woord, een zin, van houden van? Om nog maar niet te spreken over te goed zijn voor deze wereld; hoe zou arrogantie daar nu een uiting van kunnen zijn?
Dus niet alleen pseudo-intellectueel maar ook nog misantropisch? 't Is toch wat joh...
Oud 06-08-2003, 10:32
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
ergo: u bent in het bezit van een slecht woordenboek.
Bovenstaande post van mijn persoon citeerd de uitleg zoals die in de Van Dale staat.

En nu opzoute met dat pseudo-intelectuele geouwehoer
Oud 06-08-2003, 10:33
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:31:
Dus niet alleen pseudo-intellectueel maar ook nog misantropisch? 't Is toch wat joh...
Op het moment, ja,
en u allen wens ik een spontane pseudokroep toe!
Oud 06-08-2003, 10:33
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:31:
Zijn jullie hier soms op zoek naar ongeschoolde poephoofden, beste Dode Natie?
Op zoek is een groot woord (of eigenlijk zijn het twee kleine woorden maar dit terzijde) maar ze zijn in ieder geval altijd welkom. Maar op zijn tijd een psuedo-intellectueel met een minderwaardigheidscomplex is ook alleraardigst hoor.
Oud 06-08-2003, 10:35
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:32:
ergo: u bent in het bezit van een slecht woordenboek.
Bovenstaande post van mijn persoon citeerd de uitleg zoals die in de Van Dale staat.

En nu opzoute met dat pseudo-intelectuele geouwehoer
Och, het is een uittreksel uit een Nederlands woordenboek. Ik had slechts mijn Pinkster-Lat/Ned beroerd. Een zeer verdienstelijk woordenboek, mag ik wel stellen.

En trouwens,
zoals mijn handtekening zegt: Enkel genialiteit geeft ons de keuze tussen genialiteit en domheid. Wellicht bent u allen vergeten dat een dom iemand geen intelligentie kán voorwenden?
Oud 06-08-2003, 10:36
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:33:
u allen wens ik een spontane pseudokroep toe!
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf al jaren geen ervaring meer hebt gehad met de term "spontaan". En de roep van de pseudok heb ik nog nooit gehoord, doe es voor?
Oud 06-08-2003, 10:38
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:35:
En trouwens,
zoals mijn handtekening zegt: Enkel genialiteit geeft ons de keuze tussen genialiteit en domheid. Wellicht bent u allen vergeten dat een dom iemand geen intelligentie kán voorwenden?
Even het topic afvinken. Ik tel:

pseudo-intellectueel
zeikerd
papkop
misantroop
persoon met een minderwaardigheidscomplex

Nee, tot nu toe heeft niemand het nog aangedurfd om je "dom" te noemen. Beetje dom dat je dat zelf nog niet opgevallen is, vind je ook niet?
Oud 06-08-2003, 10:38
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:36:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf al jaren geen ervaring meer hebt gehad met de term "spontaan". En de roep van de pseudok heb ik nog nooit gehoord, doe es voor?
Oeroeboeroe!

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat u hier een zeer juiste voorstelling geeft van mijn psychische toestand. Spontaniteit is niet mijn keuze van dit moment, aangezien een vaste, onwrikbare routine mij het gevoel van zekerheid geeft om mijn angst weg te kunnen drukken. Zonder deze routine ben ik niets...wel wellicht op het moment mét deze routine ook niet. Zo. Ik ben op de hoogte van míjn psychische situatie. Nu u nog. Mij komt het voor dat er op dit subforum een (te) groot aantal overarrogante en ernstig agressieve jochies zitten die per definitie mensen die niet van hun muziekstijl houden lijken te haten. Is dit correct?
Oud 06-08-2003, 10:41
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:38:
Even het topic afvinken. Ik tel:

pseudo-intellectueel
zeikerd
papkop
misantroop
persoon met een minderwaardigheidscomplex

Nee, tot nu toe heeft niemand het nog aangedurfd om je "dom" te noemen. Beetje dom dat je dat zelf nog niet opgevallen is, vind je ook niet?
Neen, echter komt het op mij over dat de term pseudo-intellectueel zich op dezelfde manier verhoudt tot intellectueel als domme tot geniale.
Oud 06-08-2003, 10:42
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Citaat:
Wellicht bent u allen vergeten dat een dom iemand geen intelligentie kán voorwenden?
Mmm u heeft overduidelijk nog nooit een universiteit bezocht, want in dat geval zou u weten dat dit wel degelijk kan.
Oud 06-08-2003, 10:42
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:38:
Mij komt het voor dat er op dit subforum een (te) groot aantal overarrogante en ernstig agressieve jochies zitten die per definitie mensen die niet van hun muziekstijl houden lijken te haten. Is dit correct?
jup. en vooral puppeltjes die zo lullen. optyfen
Oud 06-08-2003, 10:43
HenkMul
HenkMul is offline
De stelling zoals hij hier geponeerd is, boeit me eerlijk gezegd weinig. Ik vind het echter veel interessanter om te weten waarom Ochlocraat zo'n aversie jegens de muziek in het algemeen heeft? Kom, Ochlo, laat ons eens in de diepste krochten van je psyche kijken...

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 06-08-2003, 10:43
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Om nog maar niet te spreken over de kans dat ik mij als intellectueel opzettelijk naar buiten breng zijnde een pseudo-intellectueel die probeert intellectueel te doen. In mijn stelling- en discussietopics is irritatie van mij naar anderen toe een niet zeer gering deel van de discussie.
Oud 06-08-2003, 10:44
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:42:
Mmm u heeft overduidelijk nog nooit een universiteit bezocht, want in dat geval zou u weten dat dit wel degelijk kan.
Hear, hear.

He(ar)nk Mul!
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:42:
Het zou knap zijn de vermogens aan te nemen die men niet werkelijk heeft meegekregen bij de geboorte...weet jíj wellicht uit ervaring hoe men zoiets doet?
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mij komt het voor dat er op dit subforum een (te) groot aantal overarrogante en ernstig agressieve jochies zitten die per definitie mensen die niet van hun muziekstijl houden lijken te haten. Is dit correct?
Nee. Jij bent gewoon een ezel.
Oud 06-08-2003, 10:45
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:38:
Nee, we hebben op dit subforum slechts een hekel aan poseurs, vooral als ze in hun openingszin reeds aangeven eigenlijk niets op dit forum te zoeken te hebben. Iemands muziekvoorkeur zal me aan mijn spreekwoordelijke reet roesten.
Oud 06-08-2003, 10:45
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 06-08-2003 @ 11:43:
De stelling zoals hij hier geponeerd is, boeit me eerlijk gezegd weinig. Ik vind het echter veel interessanter om te weten waarom Ochlocraat zo'n aversie jegens de muziek in het algemeen heeft? Kom, Ochlo, laat ons eens in de diepste krochten van je psyche kijken...

Henk Mul.
Ik heb niet werkelijk een aversie jegens muziek,
muziek en veel andere dingen lijken mij waarlijk niet te interesseren. Ik raak al gauw vermoeid van het luisteren van muziek die ik in feite wel waardeer of mooi vind.
Oud 06-08-2003, 10:46
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:45:
Nee, we hebben op dit subforum slechts een hekel aan poseurs, vooral als ze in hun openingszin reeds aangeven eigenlijk niets op dit forum te zoeken te hebben. Iemands muziekvoorkeur zal me aan mijn spreekwoordelijke reet roesten.
De muziekvoorkeur van het niets, is ook een muziekvoorkeur.
Oud 06-08-2003, 10:48
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
EPD schreef op 06-08-2003 @ 11:42:
jup. en vooral puppeltjes die zo lullen. optyfen
Wat een woorden van formaat, beste EPD! Lettersamenstellingen die nog in het jaar 2060 in mijn oren zullen weerklinken als ik in het bejaardentehuis oude George Michael CD's aan het draaien ben!
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:46:
De muziekvoorkeur van het niets, is ook een muziekvoorkeur.
Ach ja, als dit topic over niets desondanks gewoon te boek staat als een topic zal je theoretisch wel gelijk hebben.
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 06-08-2003 @ 11:44:
Nee. Jij bent gewoon een ezel.
Dan bent u wellicht de steen, waaraan ik mij niet twee keer stoot?
Oud 06-08-2003, 10:49
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:48:
Wat een woorden van formaat, beste EPD! Lettersamenstellingen die nog in het jaar 2060 in mijn oren zullen weerklinken als ik in het bejaardentehuis oude George Michael CD's aan het draaien ben!
uhuh!

das de bedoeling

nog een keer zeggen?
Oud 06-08-2003, 10:49
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:48:
Ach ja, als dit topic over niets desondanks gewoon te boek staat als een topic zal je theoretisch wel gelijk hebben.
Praktijk is voor mij nooit weggelegd geweest.
Oud 06-08-2003, 10:50
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:48:
als ik in het bejaardentehuis oude George Michael CD's aan het draaien ben!
Als we dat Freudiaans benaderen komen we misschien een stuk dichter bij de oorzaak van je onzekerheid...
Oud 06-08-2003, 10:50
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
EPD schreef op 06-08-2003 @ 11:49:
uhuh!

das de bedoeling

nog een keer zeggen?
Misschien dat u eerst, beste EPD, in de spiegel een uur of twee kan gaan staan oefenen, voordat u weer een op dergelijke wijze lachwekkende uitspraak tot mijn oren werpt?
Oud 06-08-2003, 10:51
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:44:
Het zou knap zijn de vermogens aan te nemen die men niet werkelijk heeft meegekregen bij de geboorte...weet jíj wellicht uit ervaring hoe men zoiets doet?
Opzekers, de meeste die een poging wagen om de door u aangewezen vermogens aan te nemen (of liever gezegd het gebrek hieraan te maskeren) Doen dit door zich een spreek- cq schrijftaal aan te nemen die op het eerste gezicht doet bvermoeden dat zij zeer belezen en geletterd zijn. Doch als men hun schrijfsels vertaald naar een 'gewone' manier van spreken en schrijven dan ziet men al snel dat alles wat men zegt niet veel is en vaak niet meer is dan wartaal.

Wilt u een voorbeeld zien? Dan raad ik u aan de dichtsbijzijnde spiegel op te zoeken.
Oud 06-08-2003, 10:51
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-08-2003 @ 11:50:
Als we dat Freudiaans benaderen komen we misschien een stuk dichter bij de oorzaak van je onzekerheid...
Ik houd van homo's, beste NERD, omdat zij de mannen zijn die zo min mogelijk man zijn in karakter. Wellicht heb ook ik een vrouwelijk karakter, maar dat uit zich bij mij niet in mijn seksuele voorkeur.
Oud 06-08-2003, 10:52
HenkMul
HenkMul is offline
Overigens, allemaal leuk en aardig, maar de openingsstelling heeft niets van doen met die dingen die in de filosofie besproken worden, maar eerder met een filologische denkwijze.

Henk Mul.
Oud 06-08-2003, 10:54
NERD
NERD is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:51:
Opzekers, de meeste die een poging wagen om de door u aangewezen vermogens aan te nemen (of liever gezegd het gebrek hieraan te maskeren) Doen dit door zich een spreek- cq schrijftaal aan te nemen die op het eerste gezicht doet bvermoeden dat zij zeer belezen en geletterd zijn. Doch als men hun schrijfsels vertaald naar een 'gewone' manier van spreken en schrijven dan ziet men al snel dat alles wat men zegt niet veel is en vaak niet meer is dan wartaal.

Wilt u een voorbeeld zien? Dan raad ik u aan de dichtsbijzijnde spiegel op te zoeken.
Oud 06-08-2003, 10:56
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Nomen Nescio schreef op 06-08-2003 @ 11:51:

Ook ik weet úw naam niet, beste Nomen Nescio, echter weet ik wel dat deze getooid gaat met een onwetendheid wat betreft mijn verstand en mijn karakter. Zoals ik hierboven zei, wellicht probeer ik opzettelijk, zijnde een intellectueel hetzij een pseudo-intellectueel, een pseudo-intellectueel te spelen die over probeert te komen als een intellectueel?
Oud 06-08-2003, 10:57
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 06-08-2003 @ 11:52:
Overigens, allemaal leuk en aardig, maar de openingsstelling heeft niets van doen met die dingen die in de filosofie besproken worden, maar eerder met een filologische denkwijze.

Henk Mul.
U heeft gelijk, beste Henk Mul. Een zeer grove fout mijnerzijds.
Oud 06-08-2003, 10:59
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 11:50:
Misschien dat u eerst, beste EPD, in de spiegel een uur of twee kan gaan staan oefenen, voordat u weer een op dergelijke wijze lachwekkende uitspraak tot mijn oren werpt?
Is dat een persoonlijke aanval?
Oud 06-08-2003, 11:01
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 06-08-2003 @ 11:59:
Dan vraag ik me toch heel erg sterk af met welk doel voor ogen je je belachelijk maakt op 'n scholieren-forum waar minstens de helft van je 'doelgroep' niet eens de moeite neemt om 'wat langere' posts door te lezen, zeker niet als die doorspekt zijn van bijzinnen en luxueuze (vaak overbodige) woorden.
Mijn doel hoeft niet harde, absolute populariteit te zijn, vanwege groots spreken en goed optreden in eigen topics en topics van anderen. Neen, mijn doel kan ook best zijn op de lachspieren werken en andersmans woorden op een goede, sluitende maar toch humoristische manier aan de kaak stellen. Ik vind het wellicht leuk zo te praten, maar misschien kan ik het ook best anders. Dat is een keuze. Ik wil niet anders praten, anders val ik niet meer op, en als ik niet meer opval, sterkt dat mijn onzekerheid!
Oud 06-08-2003, 11:03
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
EPD schreef op 06-08-2003 @ 11:59:
Is dat een persoonlijke aanval?
Natuurlijk. Wie kaatst, kan mijn beide ballen verwachten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten