![]() |
|
![]() |
ik vind dat dus echt vreemd. ik heb een hele lieve vriend en als ik geen sex wil of hij doen we het niet.
als we iets proberen wat geil lijkt en later toch niet zo blijkt te zijn na dan doen we dat dus niet. dus mijn vraag aan de gene die sex hebben gehad waar ze geen zin in hadden waarom laat je het zo ver komen? vrijwillige verkrachting lijkt het ik zelf eigenlijk nog nooit spijt gehad ergens van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb er niet echt 'spijt' van, want ik kon het zelf ook niet weten, maar beter opletten de volgende keer kan wel
![]() Het zat zo 's avonds gewoon leuk en alles en toen we naar bed gingen licht uit en alles en het was de bedoeling dat we gingen slapen maar we zijn zo ongeveer de hele nacht doorgegaan en de volgende ochtend was alles rood (yak!). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 02:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja...een paar keer zelfs...met verschillende jongens...
ik ben niet zo goed in nee zeggen...vind ik altijd zielig... en als een jongen dwingend en opdringerig gaat doen durf ik niet van me af te slaan, dan geef ik maar gewoon toe ![]() ik ben veel te zachtaardig ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij is wel de hele tijd aardig voor me etc. Maar als ik dan zeg dat ik niet verder wil. Dan zegt hij, 'Okee, jou beslissing'. En daarna blijft hij toch nog steeds een beetje doorzeuren. Waardoor ik uiteindelijk toegeef omdat ik het zielig vind voor hem. En dan achteraf weer spijt....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ben ik toch stom... kan niet eens nee zeggen als ik iets niet wil..... ![]()
||
Citaat:
Probeer maar gewoon es, en hou vol. Ik heb een leuk motto: Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Waarom zou je sex hebben als je geen zin hebt? Kom op man, sex heb je samen ne niet alleen omdat het anders zo zieig is voor de ander!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mijn vriend nu seks wil en ik niet, zeg ik dat duidelijk. Gaat hij door zeuren, dan zeg ik het nog duidelijker. Soms gaat hij dan heel sip kijken, kan ik echt niet tegen, dus loop ik naar een andere kamer. Ik geef niet weer toe aan iets dat ik niet wil. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor? Missy | 24 | 20-02-2008 22:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt... oeh persoonlijk! Puppetgirl | 5 | 29-05-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie? CoveredEyes | 40 | 07-10-2003 11:33 | |
Psychologie |
spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt a new noise | 27 | 13-09-2002 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Het spijt me xxDomingoxx | 5 | 01-05-2002 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt.. Droomvlucht | 3 | 19-04-2002 14:25 |