Ik heb van die kleine witte bultjes precies op de rand van mn eikel, maar heb nog nooit sex gehad en de dokter zegt dat het kliertjes zijn die vetachtig stof produceren (zie je nix van) en dat het onschuldig is. Zijn er meer jongens die hier last van hebben en wat vinden jullie (meisjes) ervan als een jongen dat heeft?
trekt broek uit enzo, nee, niet meer, maar eerst wel (vroegah), en ik leef nog, dus
"ik ken iemand den die had een vriend en die had dat ook en toen zei hij het tegen zijn moeder en toen zei ze van ga maar slapen, morgen is het over. Dus toen ie wakker werd was 1 kant van zijn gezicht helemaal zwart en de volgende dag was ie dood!"
mijn vriend heeft het niet,hij is 22,maar denk dat je dat als je jaar of 13/14 bent een periode dat hebt en dat het uiteindelijk vanzelf overgaat of minder wrodt.
Het is niet besmettelijk of gevaarlijk of vies dus waarom moet je er zo'n probleem van maken als meisje
deesmees schreef op 07-08-2003 @ 11:27: mijn vriend heeft het niet,hij is 22,maar denk dat je dat als je jaar of 13/14 bent een periode dat hebt en dat het uiteindelijk vanzelf overgaat of minder wrodt.
Het is niet besmettelijk of gevaarlijk of vies dus waarom moet je er zo'n probleem van maken als meisje