Oud 08-08-2003, 09:20
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
haai
ik ga 1 september beginnen met deze studie in utrecht, en nu ben ik benieuwd of er ook mensen zijn die dat nu al studeren daar. wat ik me namelijk afvraag, hoeveel uur per week (of hoeveel dagen) ben je in utrecht (op school) want zoals ik nu begrijp heb ik maar 2 dagen les (8 uur) en ik heb ook maar 3 boeken op mn lijst staan voor het eerste halfjaar....
kan iemand me meer vertellen??

xxiao
margreet
Oud 08-08-2003, 09:27
Verwijderd
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de verhalen zijn over die studie, hij leek mij ook errug leuk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 09:39
anansi_de_spin

nou dan wachten we samen af....
Oud 10-08-2003, 18:12
Severus
Severus is offline
Ik ga Taal & Cultuurstudies doen in Utrecht in het schooljaar 2004/2005, maar in die studie wil ik meer de richting van Filmgeschiedenis op... Dus als iemand meer informatie over Filmgeschiedenis en Filmwetenschappen heeft, laat het me hier weten!

Ripper
Oud 11-08-2003, 11:03
Verwijderd
pfffff

we wachten nu al met zn 3tjes....maar volgens mij wil t niet echt lukken...helaas
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:08
anansi_de_spin
oke dat was mn zusjes nick, nog ingelogd....
waarschijnlijk moeten we wachten tot we zelf zijn begonnen...helaas...
Oud 11-08-2003, 11:53
Qamra
Qamra is offline
Maar twee dagen school?

Damn..
Oud 11-08-2003, 12:21
ganralph
ganralph is offline
2 dagen school en drie boeken is niet uitzonderlijk voor een universitaire studie, vergeet alleen niet dat je wel een studielast hebt van 38 uur, dus je moet 'eigenlijk' net zo veel doen als op de middelbare school
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 12:55
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
ganralph schreef op 11-08-2003 @ 13:21:
vergeet alleen niet dat je wel een studielast hebt van 38 uur, dus je moet 'eigenlijk' net zo veel doen als op de middelbare school [/B]
Oh, dan ben ik in overtreding.
Oud 11-08-2003, 13:01
ganralph
ganralph is offline
helaas ben ik zelf al 3-voudig recidivist
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:09
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 08-08-2003 @ 10:27:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de verhalen zijn over die studie, hij leek mij ook errug leuk
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:13
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Kun je hier ook nog werk mee vinden? Ik hoorde namelijk dat een soortgelijke studie als deze aan de UvA iets van 400 eerstejaars heeft, dan vraag ik me toch af waar die allemaal terecht komen.
Oud 11-08-2003, 16:59
anansi_de_spin
ja dat van die studielast dat weet ik maarja...
iig bedankt want volgens mij is er echt niemand hier die dit studeert

en tsja ik studeer gewoon wat ik leuk vind, daarna zie ik wel waar ik terecht kom
Oud 12-08-2003, 12:16
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 11-08-2003 @ 14:13:
Kun je hier ook nog werk mee vinden? Ik hoorde namelijk dat een soortgelijke studie als deze aan de UvA iets van 400 eerstejaars heeft, dan vraag ik me toch af waar die allemaal terecht komen.
ik doe die soortgelijke studie aan de UvA (maar dan zonder theater)
er zijn genoeg werkgebieden waar je terecht kunt komen; voor mijn studie geldt oa:
- bij tv producenten
- bij omroepen
- bij filmproducenten
- in de journalistiek
- wetenschappelijk onderzoeker
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 00:23
Severus
Severus is offline
Die studie bij de UvA heet tegenwoordig toch Mediastudies ofzo? Een vriendin vertelde me dat ze de naam van de opleiding veranderd hadden....

Ripper
Oud 13-08-2003, 10:56
anansi_de_spin
eeuhm ja in a'dam is het idd allemaal een beetje anders ja, je kan wel geloof ik theaterwetenschappen apart studeren net als televisiewetenschappen maar niet meer alle 3 tegelijk (tenminste voor t eerste jaar ofzo) ach zo erg ben ik daar nou ook weer niet van op de hoogte
Oud 14-08-2003, 11:18
ganralph
ganralph is offline
het heet aan de UvA idd media en cultuur tegenwoordig, dit is hetzelfde als film- en tv-wetenschappen aangevuld met 'nieuwe media' (gaat dus over nieuwe (audio)visuele media)

theaterwetenschappen is apart, omdat er vooral tussen tv- en theaterwetenschappen weinig raakvlakken zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten