Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Als ik daarbij de aantallen ![]() Mijn conclusie lijkt mij dus gegrond. Let wel: ik concludeer niet dat de cijfers kloppen. Ik concludeer dat op basis van deze cijfers er weinig verschil ontdenkt kan worden in de waardering die studenten geven aan de onderzochte aspecten van hun studie/studiemogelijkheden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Gausskromme convergeert in de limiet van het aantal ondervraagde studenten naar oneindig naar een deltapiek op het gemiddelde. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben even voor je de tweede- en derdejaarsvakken gaan bekijken, want om heel eerlijk te zijn ben ik nog totaal geen economie tegengekomen! Ik kom 2 vakken tegen die enigzins met economie te maken hebben, nl cultuurproductie en -consumptie en marketing van cultuur. Daarnaast is er een vak statistiek, maar dat is verplicht voor alle 2ejaars Letteren en is meer wiskunde dan economie. Als je zelf de vakken wilt doorlezen (ik weet niet of je dat al gedaan hebt), kijk dan even op studiegids.uvt.nl. Kies dan voor 'programma's en tentamenroosters van FLW' en daarna op het tabblad bachelor voor 2004: bachelor Algemene Cultuurwetenschappen. Dan rechts even klikken op Programma-overzicht. Het eerste jaar is nu nog erg algemeen.. ik weet niet hoe dat volgend jaar zal zijn. De vakken van het tweede en derde jaar geven een beter overzicht van de opleiding. Als je meer vragen hebt of eventueel een keer een dagje mee wilt lopen met een ACW-student, let me know!
||
![]() |
Citaat:
gemerkt dat je op de ene school meer over bv. muziek krijgt dan op de andere etc.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |
Algemene Cultuurwetenschappen Cartman88 | 4 | 25-02-2010 14:57 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Studeren |
kunstacademie of Algemene-Cultuurwetenschappen? Verwijderd | 10 | 10-12-2006 22:45 | |
Studeren |
Algemene cultuurwetenschappen?? Verwijderd | 9 | 23-07-2006 07:58 | |
Algemene schoolzaken |
Algemene Cultuurwetenschappen EUR M*girl | 2 | 21-03-2003 20:56 |