Advertentie | |
|
![]() |
|
Die zijn er niet... het enige wat erbij in de buurt komt is de nieuwe OMF... die nog niet uit is... vechtgames komen nooit goed tot hun recht op de pc... vechtgames moeten gespeeld worden vanaf de bank in de woonkamer met een controller in je handen...
||
Citaat:
|
One must fall -> info..
|
DOA3 is dus echt geen crap. Ik heb 2 en 3 gespeeld (3 heb ik op mijn x-box) en het is dus echt het beste vechtspel ooit (vind ik dan). Er zit ongelooflijk veel diepgang in de gevechten. Op het internet zeggen sommigen dat dit juist niet zo is, maar ik vind dat dus klinklare onzin. Het is een ongelooflijk goed vechtspel.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het verhaal is flinterdun, maar dat boeit helemaal niet in een vechtspel als dit. Het mooie van doa3 is dat de characters echt tot in de puntjes uitgebalanceerd zijn. Elk ventje/meisje kan de ander aan omdat ze elk zo hun goede moves hebben. Afgezien daarvan zijn de graphics ook nog eens geniaal, de arena's zijn verschrikkelijk mooi, en de chicks zijn lekker. kortom: toppie afgezien daarvan, ben ik ook nog eens onverslaanbaar, iedereen die mij (herhaaldelijk) kan verslaan als ik de volgende characters gebruik, is geniaal: -Jann Lee -Ein -Bass -Leon -Tina -Hayabusa -Hitomi -Kasumi als je mijn andere chars kan verslaan, ben je alleen maar heel erg goed ![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 20:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() /maarem, mocht je ooit in Nijmegen zijn, neem ik je uitdaging graag aan hoor.. speel het spel blind uit op de hoogste moeilijkheidsgraad, en er is niemand in mn leefomgeving die me kan verslaan....
||
Verwijderd
|
Citaat:
doa3 kan ik bwvz uitspelen zonder controller. maar zodra ik in de buurt ben kom ik wel een potje spelen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik zie....ik zie een DOA meeting *geeft de meeting manager een eintje* ![]()
|
Dat gezeur over DOA3. Dat is toch op de XBoX of niet. Het enige wat ik daarmee deed of om mijn oren kreeg waren van die parries of blocks waarna ik dan weer met m'n snufferd in de sneeuw lag. Nam ik het initiatief om te schoppen, werd m'n been beetgepakt en half uit m'n heup gedraaid. Enzovoort. Nee, ik vond het dus niet leuker dan Tekken 4.
|
![]() |
|
Anders gewoon OMF: 2097.. Geweldige muziek (vooral met een Ultrasound).
Kom maar terug als je met Nova iedere tegenstander tot pulp kan reduceren (ook de 'geheime' karakters zoals jazz jackrabbit).. Oh, nostalgie!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() leuk man zit ik bij een vriendin thuis dat te spelen zitten sommige van dr huisgenoten (dwz de wanhopige gozers) om ons heen kwijlend naar dat scherm te kijken
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar tekken4 is iets gecompliceerder wat betreft moves dan doa3. Met tekken4 kan je jezelf echt onderscheiden, als je bijv een 10 hit combo kan klaaren tijdens een gevecht ben je goed. Met doa3 is iedereen na een tijdje wel goed. Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 01:42. |
![]() |
||
Citaat:
10-hit combo's etc hebben voor mij het vechtgenre verkracht. Mortal Kombat 3 en Killer Instinct begonnen er een beetje mee.. ik vind het wel zo verschrikkelijk nep. Doe mij maar lekker ouderwets normaal knokken en de mogelijkheid om countercombo's te doen.. das pas realistisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neem Guilty Gear X2. Ontzettend leip vechtspel met bizzare figuren, vette moves en extreem veel hit combo´s ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vuurballen schieten.. je moet er maar van houden.. doe mij dus maar gewoon hand-to-hand combat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat niet wil zeggen dat Tekken(4) een kutspel is, ik kan me ook ontzettend maken met dat spel, maar toch vind ik de verschillende mogelijkheden in DOA3 verslavender werken dan tekken(4) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch vindt ik DOA2 (kheb geen XBOX ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mortal Kombat 5 raad ik dus echt af. Fatalities zijn met gamecube besturing moeilijk te doen, en iedereen heeft er maar 1. Idiote combo's, tijdens die combo's kan je niet blokken. Throws zijn verschrikkelijk irritant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben het niet met je eens over je counter-theorie... ga jij maar eens flink op de guard knop raggen, en dan ga ik jou aanvallen. Ik weet zeker dat je me niet meer dan 1x kan counteren voordat je dood bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens zijn de multihits in GGX2 niet zo sterk als je zou denken. Dat komt namelijk omdat de makkelijkste manier om ze te doen de supercombo´s zijn. Het totaal is wel redelijk sterk(sterker dan een normale special move in elk geval) maar de afzonderlijke dus niet
![]() Heb overigens tijd terug ook Virtua Fighter4: evolution gekocht. Nauwelijks gespeeld, allen de training mode met sommigen om de moves te zien. Counteren vanuit elk punt, voor of achter is heersch ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Games |
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 Verwijderd | 8 | 09-02-2008 19:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 37 topic 2 Dark Phoenix | 237 | 11-08-2007 20:55 | |
Games |
Ownen en al die zooi Sweetsurrender | 54 | 17-07-2004 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |