![]() |
|
www.marktrock.be
wie gaat er eigenlijk naartoe? en als je vanavond gaat: sioen is een aanrader ABSOLUUT de maxx. en als je daar een heel lang meisje ziet met zwarte rugzak en lichtblauwe jeansrok (topje is nog niet beslist ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Dat terzijde. Marktrock vind ik niet bijzonder van programma. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja, Anouk en Moloko zie je overal maar als je kan kiezen tussen Werchter 50€ of Marktrock 15€ zou ik toch dat tweede nemen.
(btw:het was niet de bedoeling een vooroordeel over je te hebben) Heathernova ben je wel beu na een paar liedjes ja ![]() En K's choice was gistere echt super! De sfeer die er was,de hele markt stond op zn kop! |
![]() |
||
Citaat:
toch een paar extreem mega goeie: Queensize Quagmire sioen luc van acker magical flying thunderbrids (vismarkt rules!!! ![]() anyway: als ge deze ooit nog es moest tegenkomen: check them out!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() die zanger is praeses geweest van de studentenkring van geografie (waar mijn studentenkring veel mee samendoet) en ik had ze al 2 keer gezien op onze rockrally (in veel te klein cafe ![]() Bruno heeft daarna ook nog meegespeeld met camden, ook gezien?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|