ik heb nu twee jaar met mijn vriend. het gaat op zich allemaal heel goed, alleen ben ik gisteren ergens achter gekomen.
voordat we met elkaar kregen was hij al drie maanden ofzo verliefd op me zei hij. hij ging op vakantie en over de telefoon vertelde ik hem dat ik ook verliefd op hem was, we waren toen al een tijd beste vrienden. we spraken af dat we het zouden proberen, eerst ging ik nog op vakantie voor drie weken. In die drie weken heb ik alleen maar aan hem gedacht en we belden vaak, hij dacht ook aan mij. Toen ik terig kwam was het officieel aan. Maar voor mijn gevoel al veel eerder dus.
Nu blijkt dat hij met mijn toenmalige beste vriendin heeft geneukt terwijl ik op vakantie was. ik was heel verontwaardigd, dat ik dit nu pas hoorde, en niet van hem maar van haar..
ik weet niet zo goed wat ik moet denken. We hebben erover gepraat en hij zegt dat hij toen al wel echt verliefd op me was. maar als je verliefd op iemand bent ga je toch niet met iemand anders?
sorry voor dit lange zeikverhaal maar ik moet echt even weten wat anderen hiervan vinden, om mijn visie wat te verbreden.