Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 12:23
Musk
Musk is offline
ik heb nu twee jaar met mijn vriend. het gaat op zich allemaal heel goed, alleen ben ik gisteren ergens achter gekomen.
voordat we met elkaar kregen was hij al drie maanden ofzo verliefd op me zei hij. hij ging op vakantie en over de telefoon vertelde ik hem dat ik ook verliefd op hem was, we waren toen al een tijd beste vrienden. we spraken af dat we het zouden proberen, eerst ging ik nog op vakantie voor drie weken. In die drie weken heb ik alleen maar aan hem gedacht en we belden vaak, hij dacht ook aan mij. Toen ik terig kwam was het officieel aan. Maar voor mijn gevoel al veel eerder dus.
Nu blijkt dat hij met mijn toenmalige beste vriendin heeft geneukt terwijl ik op vakantie was. ik was heel verontwaardigd, dat ik dit nu pas hoorde, en niet van hem maar van haar..
ik weet niet zo goed wat ik moet denken. We hebben erover gepraat en hij zegt dat hij toen al wel echt verliefd op me was. maar als je verliefd op iemand bent ga je toch niet met iemand anders?
sorry voor dit lange zeikverhaal maar ik moet echt even weten wat anderen hiervan vinden, om mijn visie wat te verbreden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 12:34
In_stilte
In_stilte is offline
Ik snap dat je heel kwaad bent, en natuurlijk is het echt een ongfeloofelijke kutstreek. Toch weet ik niet of ik meteen het uit zou maken, wil je die 2 jaar weggooien terwijl hij toen wel (neem ik aan) helemaal van jou hield en echt helemaal eerlijk was...?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:44
Kali
Kali is offline
1. dat is 2 jaar geledne !!!
2. zeker dat je vriendin niet liegt om aandacht te krijgen of om te stoken in je relatie?
Oud 24-08-2003, 12:48
Musk
Musk is offline
ik weet het zeker.
hij heeft het toegegeven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:52
655321
655321 is offline
ik begrijp helemaal dat je je nou zo rot voelt hierdoor. maar het is al 2 jaar geleden en die verliefdheid van toen kan je op geen enkele manier vergelijken met hoeveel hij nu (waarschijnlijk) van je houdt. Iedereen maakt fouten en aangezien het nog niet echt officeel aan was is dit neit eens zo'n grote. Als hij je er zekerheid van kan geven dat hij verder nooit een misstap begaan heeft zie ik het niet als een groot probleem. 2 jaar is een hele tijd en dat moet je niet zomaar opgeven voor zoiets.

Ik vind het trouwes kuddes erger van je toenmalige beste vriendin dan van je vriendje
Oud 24-08-2003, 16:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsja, het is 2 jaar geleden, da's wel een poos. ik vind het wel een naaienstreek van die vriendin van je. ziet zij hem stiekem misschien niet zitten? toch zou ik het niet uitmaken, tenminste als je van hem houdt, praat er desnoods met hem erover! suc6 meid!
Oud 24-08-2003, 17:44
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind wel beetje lompe actie van hem
maar je had toen nog niets.. dus in princiepe heeft ie niets fouts gedaan..
bovendien heb je het nu al 2 jaar met um.. dus ik zou me er niet meer druk om maken als ik jouw was.. het gaat nu toch lekker?
Oud 24-08-2003, 18:21
miro
miro is offline
Ik kan wel zeggen dat hij toen nog niet officieel met jou ging dus het " mag" dan.

Maar ik ben zelf zo iemand die er absoluut niet tegen zou kunnen. Als jij dr uit kunt komen door met hem te praten vind ik het heel knap van je. Als je besluit het hem te vergeven doe dat dan ook en blijf dr niet mee zitten, dat maakt je relatie alleen maar kutter.

Wist je vriendin btw dat jij gek op m was (en zelfs al half half met m ging?)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:31
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou het zelf wel onwijs kut vinden. Het slechtste is eigelijk dat hij het zelf niet heeft verteld, al kan ik het me goed voorstellen, misschien zou ik zelfs hetzelfde hebben gedaan dan. Ik zou het, ondanks dat het niet echt aan was toen, wel als vreemdgaan opvatten. Het uitmaken lijkt me dan weer iets te overdreven. Iedereen maakt immers fouten.
Oud 24-08-2003, 18:32
Verwijderd
Wat een gezeur zeg. Jullie waren toen toch niet getrouwd en beslissingen moet je voor jezelf nemen dus aan onze adviezen heb je niks. Wij zijn jou toch niet en ik (gelukkig) jou niet.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:20
Verwijderd
Over oude koeien uit bepaalde wateroppervlakken vissen gesproken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:37
miro
miro is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-08-2003 @ 20:20:
Over oude koeien uit bepaalde wateroppervlakken vissen gesproken.
Dus als je iets maar 2 jaar lang verzwijgt moet je t vergeten? Lijkt me niet. (bij mij zou dat alleen maar erger zijn)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:03
Verwijderd
Het is een vrij kansloze actie van hem. Dan had hij moeten zeggen dat hij nog even een paar weken van het vrijgezellenleven wilde genieten en dat er dus de mogelijkheid was dat hij een vriendin van je ging neuken.

Nu is het natuurlijk wel zo dat jullie toentertijd officiëel nog niets hadden, maar het is niet zo netjes. Het is vooral lullig omdat hij door te zeggen dat hij verliefd was natuurlijk wel de schijn heeft opgewekt dat jij de enige voor hem was.

Ik zou die relatie van twee jaar zo lang na dato natuurlijk niet meer op het spel zetten hiervoor, maar een goed gesprek kan zeker geen kwaad, eventueel in combinatie met een paar nachtjes op de bank voor hem.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:58
Phileine
Phileine is offline
Ik zou. Nogal kwaad zijn. Wat een actie. :\
Oud 25-08-2003, 09:08
Wave
Wave is offline
ik vind het vooral lullig van die vriendin van je....
na ja, tuurlijk ook van hem....beetje achterbaks....tegenover jou aan de telefoon zeker doen alsof alles goed was.....

Maar aan de andere kant is het lang geleden en als hij nu wel eerlijk tegen je is....zou ik het hem gewoon vergeven.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:20
groezel538
groezel538 is offline
Ik herken dit wel een beetje, mijn vriend heeft voor hij met mij iets had maar al wel verliefd op mij was, met een soort van vriendin van mij gezoend. Hij zei dat ie het had gedaan omdat hij niet wist wat ik voor hem voelde. Maar ik heb ook zoiets van als je iemand echt leuk vind ga je toch niet met iemand anders zoenen (ik in ieder geval niet), ik ben toen wel heel erg kwaad geworden toen ik erachter kwam, maja...we hadden nog niets dus...en je kan dr nu toch nix meer aan doen. Ik zou het niet uitmaken ofzo...gewoon laten merken dat je het niet leuk vind en veel erover praten, dat helpt denk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:29
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
maar we weten niets van hoe je relatie nou is?? Gaat alles verder goed?? Vertrouw je hem?? Vertrouwen vind ik zelf heel belangrijk! Maar als dit allemaal oke zit is er toch geen reden om het uit te maken?? Tuurlijk is het een onwijs lullige actie van hem, maar vind je ooit zo'n jongen weer?? (nee, ik blijf verkering houden hoor, die krijg je niet! )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:34
snoopy
snoopy is offline
mja. Ik snap dat soort acties ook niet, hoor...
maar het is idd niet zo dat jullie toen al iets hadden. Als jij denkt dat je dit uit je hoofd kunt zetten, lijkt het me verder niet echt een probleem. Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat je het niet uit je hoofd kunt zetten. Zou wel heel zonde zijn, van een verder goede (toch?) relatie...
Oud 25-08-2003, 16:52
Musk
Musk is offline
Het is nog aan, alles gaat op zich wel goed. Ik heb alleen een rotgevoel. We zijn zo close, soms doet het pijn. Ik kan het me namelijk niet zo goed voorstellen dat hij zoiets doet. Ik weet dat hij zoiets nu nooit zou doen, daarom ben ik nog bij hem. We hebben goed gepraat. Toch voel ik me kut. Maar dat gaat wel weer over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten