Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik val over het algemeen op meisjes van een andere lifestyle. Sterker nog: meisjes met de zelfde lifestyle als ik vind ik (even kort door de bocht) vaak onaantrekkelijk. Da's opzich wel een probleempje, aangezien die meisjes vallen op jongens binnen hun eigen lifestyle, en ik bij voorbaat dus al geen kans maak...
|
Verwijderd
|
Ik vind meisjes die niet meer in die hokjes zitten eigenlijk het leukst. Over het algemeen neig ik toch meer naar de wat volwassener types, die aantrekken wat ze leuk vinden, het netjes en stijlvol houden.
De meeste 'kak'meisjes zijn over het algemeen niet uit te staan en zien er belachelijk uit met hun bootschoentjes, dus daar hoef ik niks van. Overigens geldt dit alleen voor 'relaties'. Als het gaat om rotzooien boeit het natuurlijk geen drol wat voor kleren een meisje aan heeft (had). |
![]() |
|
Ja ik heb wel iets met een best asociaal mannetje gehad.. best lang nog
![]() En ik heb ook wel eens dingen gedaan met een onwijze altojongen, echt met lang haar en wijde broeken enzo ![]() Ja flirten all the time natuurlijk. Ik vind het juist leuk om te kijken, hoe je in de markt ligt, bij gangsters/nerdjes/alto's etc. oftewel hele andere soort mensen dan ik ![]() In de trein/metro ga ik soms een beetje oogcontact maken etc. met hele rare personen... echt zo'n IT-nerdje ofzo. Of een onwijze hiphop neger. Ja je voelt je toch gelijk vrolijk, als het aanslaat? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op zich maakt het mij niet zo veel uit. Ik zal in de meeste gevallen alleen niet echt op alto's vallen. Allereerst waarschijnlijk om dat ik er (bijna) geen ken, en ten tweede om dat ik vaak niet op dat soort types val.
Maar goed, er kunnen altijd uitzonderingen zijn...
||
![]() |
Citaat:
Vroeger dikke site met coole pagina's van de Roswitha's en de Shirley's, nu een chatbox.
|
flirten met 'normale' meisjes en die ene leuke breezah die er bij zit
![]() relatie... dat nou weer net niet (maar ik heb op het moment helemaal geen intresse in een relatie met wie dan ook..)
|
ik heb alleen maar kruisingen tussen skaters en hiphoppers gehad...
niet dat iets anders uitgesloten is ofzo maar volgens mij kan ik er gewoon niet op vallen ![]() alleen degene waar t net vandaag mee uit is gegaan was gewoon die hard skater en niks hiphop...maar dat heb ik m wel geleerd....alleen nu wil ik mn cd's terug ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
je sig aesop rock ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 01:43. |
![]() |
||
Verwijderd