Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit gaat dus om wat je ooit nog wil zien, voordat je doodgaat zien moet hebben... Ik kan eigenlijk al zo goed als doodgaan mijn favo lijstje van altijd heb ik al gezien.. Maar tevreden ben ik natuurlijk nooit.. Ik wil graag nog een Goldfinger en een Living End.
||
Citaat:
Meshuggah A Perfect Circle (nog 5 daagjes) Evoken Electric Wizard Kyuss (helaas) En de bands die ik nu vergeet.
|
Verwijderd
|
Blink 182, Descendents omdat ik die nog nooit gezien heb en ze zijn gaaf.
Face to face ook nog. Rocket from the crypt uhm.. from autumn to ashes shai hulud verder heb ik eigenlijk al veel van mn favo's gezien.Wie ik nog wel 1000 x wil zien voor ik doodga is The alkaline trio. want: mats! en Get up kids ook wel want die blijven toch altijd speciaal voor me. |
![]() |
|
![]() |
Naar Circle II Circle op 12 december in Hardenberg.
En naar Diary of Dreams + Psyche+ en nog wat dingetjes in Den Bosch op...12 december. Ik denk dat ik toch maar naar Diary of Dreams ga omdat ik CIIC al een keer gezien heb en ze dit keer toch in het voorprogramma staan. Daar komt nog bij dat Hardenberg nou niet de makkelijkste plek is om vanuit terug te komen naar de randstad.
|
Bad Religion
![]() Millencolin Satanic Surfers dan ben ik wel tevreden betreft het gezien hebben van bands. maar deze hierboven genoemd MOET ik toch echt gezien hebben voor mijn dood. eigenlijk Neuk! ook graag weer eens... maarja... gaan ze nou verder of niet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Pink Floyd, Jimi Hendrix, Kyuss en The Smashing Pumpkins, maar ja ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |