Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik verveel me nooit.
Als het dreigt te gebeuren ga ik computeren/lezen/schrijven/muziek luisteren/huiswerk maken/ teksten uit muziekboekjes overschrijven/ leren met rechts te schrijven/ leren in spiegelbeeld te schrijven of nog iets anders ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik verveel me de laatste tijd ook heel vaak omdat ik gewoon niet meer zoveel tijd nodig heb om mijn huiswerk te maken, ik ga dan meestal maar aan mn pws werken of een boek lezen, tv kijken, forummen.
|
- Forummen
![]() - MSN'en - Darten op www.spelpunt.nl - Hartenjagen / FreeCell / Mijnenveger op de computer spelen ![]() - TV kijken
|
als ik me verveel ga ik:
- vrinden opbellen => afspreken - puteren - muzak luisteren - xboxen - muziek componeren/maken (reason & rebirth) - tv kijken - een sigaret uit me slaapkamerraam roken - tosti's bakken - n boek lezen - zeilen etc. kverveel me eigenlijk niet zo snel ![]()
|
warcraft 3
www.battle.net/war3 |
![]() |
|
opruimen, schoonmaken, lezen, internetten, forummen, boodschappen, andere mensen vervelen, pianospelen, zingen, bellen, slapen, douchen...
maar eigenlijk verveel ik me niet zo vaak
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
De Kantine |
Harry Potter and the Saai-Blood Prince #649 Chick Rock | 500 | 13-07-2009 21:39 | |
Seksualiteit |
Wat is de raarste plek waar je 't ooit gedaan hebt? franky_86 | 391 | 27-05-2009 19:59 | |
De Kantine |
Cu2 sharty | 195 | 28-04-2004 14:46 | |
De Kantine |
anti-verveeltips duifeltje | 50 | 22-07-2003 08:15 | |
De Kantine |
Zomervakantie? Naar waar? Gwenniej | 122 | 22-04-2002 07:13 |