Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan me daar dus nix bij voorstellen, uithuilen bij je vriend. Nog nooit gehad, ik hou het nooit zo lang vol. Lijkt me wel heel romantisch en mooi...hmmm misschien is mijn motto "single zijn is fijn!" nie meer zo houdbaar
![]() Vrijwilligers?!?!?! ![]()
|
In het begin vond ik het lastig. Ik had altijd aangegeven een "coole kikker" te zijn, maar bij hem reageerde ik veel emotioneler. Op het moment dat de tranen komen kan ik dat prima laten gaan, geen schaamte. Achteraf denk ik wel eens, nu zal hij me wel weer een emotioneel instabiel kind vinden. Maar dat vindt hij niet gelukkig. Hij vindt het fijn dat ik bij hém huil, geeft een gevoel van vertrouwen.
Edit: Hij heeft nog nooit echt bij mij gehuild. Maar de laatste 10 jaar bij niemand niet, dus aan vertrouwen of jezelf kunnen zijn ligt het niet. Ik zou het wel fijn vinden (klinkt een beetje raar) als hij een keer zou huilen. Ik wil hem ook een keer díe troost en steun geven.
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 21:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er van uit dat als mijn vriendin huilt, er ook écht iets niet goed zit. Dan neem ik dat serieus en probeer ik er achter te komen wat haar dwarszit. Op het moment dat ze om het minste of geringste huilt, kan ik er niet meer van op aan dat huilen een safety valve is die op een dieper liggend probleem duidt. M.a.w. ze moet niet te vaak huilen zonder reden. Doet ze dat wel, dan ga ik me eraan storen.
|
![]() |
|
![]() |
Als mijn vriend moet huilen, kan dat gerust bij mij. Vind ik helemaal niet erg. Ik ben er dan voor om hem te troosten. Natuurlijk vind ik het niet leuk, maar dat is meer omdat ik het niet fijn vind als hij verdrietig is. Heb zelf ook wel eens een keertje heel erg moeten huilen bij mijn vriend. Ik voelde mezelf toen even vreselijk, en dacht dat de hele wereld tegen mij was. Gelukkig vond hij het helemaal niet erg, geloof dat ie het zelfs wel lief vond dat ik zo in zijn armen lag
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het niet echt een probleem als hij huilt, hij heeft 't ook nog maar een keer in mijn bijzijn gedaan, en toen was het met een zeer begrijpelijke reden, dus dan vind ik dat echt niet raar. Ik reageerde daar zo nuchter mogelijk op, wist ook niet zo goed wat ik er mee aanmoest, en dat pakte wel goed uit. Ik durf wel te huilen in 't bijzijn van hem, is nog niet zo vaak voorgekomen, maar als het gebeurd is hij begrijpelijk en wil ie weten wat er is, etc etc. We hebben een prima huilrelatie.
![]() ![]()
|
de eerste keer dat mijn vriendje huilde (om zijn overlede oma) beschouwde ik dat echt als een eer! Dat hij zich zo op z'n gemak voelde bij mij, dat vond ik echt heel tof!
Ik heb hem natuurlijk getroost.... ik vin het ook niet voorschut want ik voel me op en top fijn bij hem
|
![]() |
Hmm...ik vind dat niemand zich moet schamenom te huilen bij zijn partner...je accepteert elkaar zoals je bent...en dus ook de uiting van je gevoelens...Zelf heb ik ook een keer gehuild in het bijzijn van mijn (toenmalig) vriendje..terwijl we nog maar een paar dagen hadde...maar hij accepteerde het volledig...ik vind dus dat mensen zich op hungemak moeten voelen bij hun partner en dus gerust moeten kunnen huilen..er is nix lulligs aan..
||
![]() |
Citaat:
|
heb een keer gehuild bij me nu-inmiddelse-ex-vriendin, we hadden zo erg ruzie dat het uit de hand liep dat ik emotioneel werd en begon te huilen. Zelf pikte ze ook een traantje weg. Moet kunnen en vind het best lekker om soms te huilen maar niet op deze manier hoe het bij ons eraan toe ging.
|
![]() |
|
M'n vriend is de enige die me heeft zien huilen in de laatste 5 jaar of zo (1 keer op school niet mee gerekend). Ik vind het fijn dat ik dat bij hem kan want dat lukt me meestal niet. Ik huil bij hem ook bijna nooit, maar als het moet dan kan het ook! Ik heb hem nog niet zien huilen maar dat is niet omdat hij het niet durft of wil, hij had gewoon niets om over te huilen.
|
![]() |
|
mja... als het niet om ieder klein beetje gaat dat huilen is het heel prima, en geeft het best wel aan dat het tussen mensen ook 'echt' is vind ik...
|
![]() |
|
Ik heb geen vriend, maar ik kan er misschien wel een voorstelling bij proberen te maken?.
Zelf huil ik niet snel(in nabijzijn van anderen>schaamte, dom voelen), dan moet er heel wat gebeuren, ik denk dat ik bij "mijn" "toekomstige" vriend zeker wel in het begin mij er voor zou schamen(de keren dat ik al zou huilen, vast niet heel vaak), maar als ik 'm echt begin te vertrouwen wordt dat langzamerhand denk ik steeds minder. Als "mijn vriend" zou huilen zou ik dat geen probleem vinden, meer een teken van vertrouwen/veiligheid(goh bij een ander vind ik het niet erg, bij mezelf wel); maar het moet natuurlijk geen huilebalk zijn die om elk wisse wasje gaat zitten blerren.
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 21:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Psychologie |
vriend van mama Flower_4_u | 27 | 23-01-2004 17:05 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Lifestyle |
Je ouders Otis | 51 | 09-04-2003 14:18 | |
Lifestyle |
Naakt als lifestyle *Fallen_Tear* | 51 | 12-07-2002 22:01 | |
Liefde & Relatie |
'Opeens' blijkt je vriend(in -Riot- | 15 | 29-01-2002 18:52 |