Oud 19-04-2002, 10:27
K
K is offline
is het zo dat als je iets in een bad-trip meemaakt, dan praat ik over LSD of paddo´s (of iets in die richting, geen weed iig) dat ook met de werkelijkheid te maken heeft?? ik las net een stukje:

¨Ik ben dus op een gegeven moment trippend alleen naar buiten gegaan en toen was het begonnen. het was allemaal kei wazig en ik was best bang.
Allen werd steeds erger en ik had toen ik weer thuis was het idee dat niemand luisterde naar me enzo. en toen had ik gekotst enzo en ben ik gaan slapen. ¨

kan je hier bijvoorbeeld uit afleiden dat je nooit begrepen wordt of dat er slecht naar je geluisterd wordt, of hangt dat gewoon van het moment af???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 10:37
M@TRIX
M@TRIX is offline
jah ik ken het,
bij mij ging t anders we gingen een stuk lopen...
door de bossen, langs universiteit we waren met een vertrouwde groep en hadde tege niemand verteld waar we heen waren

naja van buiten de groep zijn ze ons gaan zoeke maar er zaten dus mensen bij die mij nie moeten...

toen ben ik bad gegaan en d8 ik da niemand me moest enzo, ik werd behoorlijk gek...

het kutste is dan als de hele groep van de kaart is, niemand er tegenin kan gaan prate want ze zijn te van de kaart, en snappen er 3x nix van
Oud 19-04-2002, 10:55
K
K is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
jah ik ken het,
bij mij ging t anders we gingen een stuk lopen...
door de bossen, langs universiteit we waren met een vertrouwde groep en hadde tege niemand verteld waar we heen waren

naja van buiten de groep zijn ze ons gaan zoeke maar er zaten dus mensen bij die mij nie moeten...

toen ben ik bad gegaan en d8 ik da niemand me moest enzo, ik werd behoorlijk gek...

het kutste is dan als de hele groep van de kaart is, niemand er tegenin kan gaan prate want ze zijn te van de kaart, en snappen er 3x nix van
dat bedoel ik dus niet.... ik bedoel dus: als je normaal vind dat je verkeerd begrepen wordt, of dat je denkt dat niemand je mag of dat dan naar voren kan komen in een bad trip
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:15
twiety
twiety is offline
Ja. Dit kan. Om te trippen moet je voor te beginnen zelfvertrouwen hebben en je moet je fysiek en geestelijk die dag ook in orde voelen.

Bad trips zijn overigens als je er last van hebt - behalve het overbekende arm om de schouder en suikerwater - ook tegen te gaan - is mij ervaring - door jezelf wijs te maken dat je ervan geniet. Klinkt vreemd, maar als je dat lukt (en je kan meer dan je zou verwachten terwijl je tript: het is jouw huis, jij bepaalt de regels, de trip is de gast die je met respect moet ontvangen) verdwijnen slechte gedachten als sneeuw voor de zon. Als je je niet begrepen voelt en 't gaat fout, kun je jezelf proberen wijs te maken dat dat komt omdat je zo'n bijzonder individu bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:24
twiety
twiety is offline
Zie ook: http://home.wanadoo.nl/jokenz/lsd_story.html

"en als je ooit angst tegenkomt loop dan op hem af en geef hem een hand. binnen een minuut istie opgelost"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten