Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Eh, neem eens een kijkje op www.kieskeurig.nl
Ik hoop dat je vind wat je zoekt.
|
Ja, zwart-wit, sepia, levendig, onscherp...
Kijk anders hier eens. Een ongelofelijk grote startpost met daarin alles wat je wilt weten ![]() |
![]() |
|
Of hier. Goedkoopste 340 euro, klik op het duimpje om commentaar over de winkel te lezen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 239 euro bij goedkoopste.nu
||
Citaat:
ik heb hem nu op 1024x768 met 2 ** dan kan ik ongeveer 40 foto's maken op die 11mb intern, kga vandeweek even 256 flash halen...
||
![]() |
Citaat:
1600*1200 en 2** dan kan ik 177 fotos maken met 128 mb flash koop idd een grote flash, ik heb nu 2 128 mb, is alleen irritant, wel handig als je het appart wilkt houden, bv schoolkrant flash en uitgaan flash, en de volgende week weer een ander
|
Ik heb dit bovenstaande nu allemaal gelezen, maar toch heb ik nog een vraagje:
Hoe zit dat nou met afdrukken van foto's op je digitale camera? Moet je dat gewoon thuis doen met je eigen printer of kan je dat ook gewoon bij het kruidvat, of hem doen ![]() ![]() Enne, is dat nou veel duurder als normale foto's laten afdrukken (als je het dan bij het kruidvat doet ofzo hè??)
||
Citaat:
Bij de Hema kan je t op cd of geheugenkaart inleveren of uploaden op de website en dan een paar daagjes later ophalen. Voor 10x15 kost t geloof ik 24 cent + 1 euro administratiekosten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
vraag over digitale camera tanne | 11 | 04-08-2006 12:36 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Geheugenkaart: SD/MMC? loes1986 | 13 | 23-06-2004 16:25 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Mening over HP 435 camera very drunk driver | 60 | 21-11-2003 15:12 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Software & Hardware |
Hoeveel kun je vragen voor een Minolta 500Si fotocamara? Tiger_Wolf | 2 | 03-07-2002 11:45 | |
Software & Hardware |
Digitale fotocamara Nico-S | 4 | 26-02-2001 18:16 |