Advertentie | |
|
![]() |
|
oei, ik weet niet wat jij er van vindt (gericht aan de schrijver), maar dit vind ik toch wel 1 van de mooiste, zo niet, het mooiste gedicht wat je geschreven hebt. Een soort bekroning op het meester werk van je gecompliceerde dichtsels. Uitstekend in zowel vorm, metrum, rijm en inhoud (kritiek zal ik niet leveren, want dat wordt altijd weer zo'n flauw, "ik vind van wel" gedoe). Geweldig. Bovendien, toen ik het uit had moest ik zowel grijnzen, lachen, pijnzen, fronzen en achter op mijn hoofd krabben. Tsja, wat gedichten al niet bij je los kunnen maken...
|
![]() |
Ik weet niet wat je ophebt, maar zonder verdere toelichting op het uitstekend zijn van rijm en metrum, neem ik tien flessen port aan. Gecompliceerd is het wel, althans in intentie, ik weet niet hoe het over komt. En juist hierop zou ik graag kritiek hebben, mits het ergens op slaat.
Nota bene: een (schijnbaar?) vaag gedicht wordt er niet beter op als het in vage bewoording becommentarieerd wordt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie hiervan? Mandii--xx | 7 | 06-04-2011 15:36 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie gedichten Verwijderd | 111 | 19-09-2007 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Herfstwandeling Reem | 9 | 19-10-2006 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!. Dreamerfly | 7 | 12-01-2004 11:57 |