Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/10716.jpg
je hebt mooie mensen zonder leuke stijl en je hebt ook mooie mensen met stijl ![]() dus als ik moest veranderen budkisser ![]() Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 22:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() who is the budkisser now? ![]() Maar anyways, thanks. ![]() ![]()
|
![]() |
Hm, als ik in het fototopic en 'wat heb jij aan' topic kijk vind ik de stijl van Noé wel leuk. Beetje simpel, maar het kan er wel tof uitzien. Het is niet zo dat ik haar stijl helemaal zou gaan kopieren, maar dingetjes eruit plukken.
![]()
|
Verwijderd
|
Dit vind ik best een moeilijke vraag, maar als ik dan toch moet kiezen... nog steeds moeilijk.
Ik vind het tuttige van Rodina vaak leuk (tinteretto mixed with pearls ![]() Het wordt dus een mix van die 3. (Dan kom ik eigenlijk weer op mijn eigen stijl uit, maar het gaat om het idee) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm ik vind vanalles leuk.. bv. Noé is lekker hip, maar ik vind 't wel relaxed om ook wat makkelijke dingen in m'n kast te hebben ![]() Ennehm dat standaard kakstijltje vind ik weer saai... moeilijk om echt forummers te noemen ![]() Voor jongens vind ik ADHD leuk gekleed... maar dan met invloeden van Bart en Teun ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Zowaar een vreemde gewaarwording...hmbl hmbl. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|