Het is nu iets van 7 weken dat het uit is gegaan en we hebben maar iets van 2,5 maand wat met elkaar gehad daarvoor gingen we ook al een tijd met elkaar om (in het weekend samen dingen doen enz). Opzich kunnen we wel goed met elkaar omgaan nadat het uit is gegaan alleen er is 1 probleem: Ik had zijn armband nog in zijn auto liggen. Toen hij het uitmaakte had hij zijn vaders auto bij zich dus kon hij mij toen die armband nie geven. Maar laatste belde hij op ja sorry maar ben je armband kwijt geraakt, maar je krijgt wel een nieuwe van me, kan wel een tijdje duren omdat ik het druk heb met werken enz. Maar telkens als ik hem bv op vrijdag sms van zullen we morgenavond armband gaan halen komt hij elke keer weer met het excuus sorry maar heb het druk doen we volgende week wel! Dit al zo 5 weken lang. Gister hem weer gesmst: He alles goed?? Met mij wel.. vanavond nog weg?? ik nie want ben net klaar met werken! Nog druk aan het werk? Anders weet je denk wel wat ik wil! Kus.. Nou daar reageerd hij weer niet op!
Wat moet ik nu doen, weer een smsje sturen of weer naar hem bellen en boos worden?? Word er ondertussen wel strontziek van!
(sorry voor het vage verhaal)
|