Advertentie | |
|
![]() |
|
de mensen die het meest sociaal zijn, vaak aardig (en het dan ook menen) en niet te arrogant. Die zijn vaak wel populair.
Andere types zoals huppeltutjes en gladjakkers dénken dat ze populair zijn, maar in werkelijkheid worden ze achter hun rug uitgekotst.
|
![]() |
Wisselt bij ons. Ons leerjaar is er g in groepen verdeeld, maar ik denk dat het er op neerkomt dat de échte polulaire mensen niet eens knap hoeven te zijn, maar gewoon grote mond hebben, sociaal zijn en op iedereen een indruk achterlaten zn: 'goh, die is aardig/sociaal etc'
|
Verwijderd
|
Over het algemeen ben je als student stoer wanneer je enorm veel neukt, zuipt, populair bent en een paar bestuurstaken hebt gedaan.
Alleen zodra je afstuderen in zicht komt ben je ineens stoer als je heel erg hoge cijfers haalt en door allerlei kantoren gevraagd wordt of je daar alsjeblieft stage wilt komen lopen. Het állergaafst ben je natuurlijk als je het allebei hebt. ![]() |
![]() |
|
Populair zijn is bij ons iets heel anders dan geliefd zijn. Je bent dan misschien wel geliefd, maar alleen bij een bepaalde groep mensen, de 'stoere' mensen. Veel zuipen, uitgaan en dan met 7 meisjes op één avond zoenen, met je scooter door de stad scheuren en mensen bijna omver rijden, arrogantie, grote bek tegenover de leraren, vaste klant bij de aco, en natuurlijk zoveel mogelijk niet-stoere mensen (95% van de schoolbevolking) afzeiken.
|
![]() |
|
in mijn ogen ben je populair als je geliefd bent.
de mensen met een grote bek, die anderen als minderwaardig zien, zijn voor mij iig, niet populair. wel hangen veel mensen ze aan, om een of andere reden.... bij ons op school zijn meer mensen populair die vriendelijk zijn voor veel mensen, niet anderen afsnauwen, spontaan zijn, en idd, een zelfverzekerde uitstraling hebben. ik denk dat zelfverzekerdheid (of hoe je dat zegt) een zeer belangrijk aspect is. -xxx-
|
Er is een populair groepje maar die is niet populair bij de niet-populairen (zoals ik) en het niet-populaire groepje is populair onder elkaar maar niet bij de populairen dus ja de gene die in de meerderheid zijn zijn vaak het populairst en dat zijn de populairen. En die populairen hebben een grote bek tegen de leraren wat ze dan heel stoer vinden. Als je het nog kunt volgen
||
Citaat:
De mensen die zich populair vinden, gedragen zich meestal redelijk asociaal (wat zij stoer vinden), kennen veel mensen uit andere (hogere) klassen en vinden zic hbeter dan anderen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol?! yorsport | 1 | 08-01-2009 18:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Zij en Ik Momo | 3 | 28-06-2005 17:57 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |