Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Parijs ken ik niet echt kwa winkels ben er nog maar 1 keer geweest. Berlijn nog nooit geweest.
||
Citaat:
In Parijs en Londen ben ik ook een aantal maal geweest, maar dat is jaren terug en ik kan me niet herinneren dat ik er uitgebreid gewinkeld heb, maar het is ongetwijfeld mogelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @beuk: ik weet dat er in berlijn een lafayette zit ..maar Berlijn als stad vind ik niet leuk & niet mooi. + dat ik geen duits kan en wil praten .. Paris it is ![]() |
![]() |
|
ik heb 5 jaar in parijs gewoond en kon daar ontzettend moeilijk aan kleding komen, omdat ze daar zo klein en smal zijn. de kleding vind ik ook niet helemaal top, de assecoires enzo wel. verder is het uitgaansleven, restaurants/disco's/kroegen en her toeristen leven helemaal geweldig
![]() ik denk dat ik qua kleding en dingen kopen het best kan slagen in Londen
|
![]() |
|
Londen! als je wat alternatieve kleding draagt moet je zeker daar heen gaan, Camden Town
![]() ![]() ![]() Parijs is ook leuk, maar niet voor kleding denk ik, je hebt daar toch meer wat duurdere dingen allemaal, veel designers kleding van bekende ontwerpers enzo...maar verder wel een geweldige stad hoor, mooie taal ![]() Berlijn ben ik nog nooit geweest dus kan ik niets over zeggen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga morgen naar Londen voor een week, en daarna naar Parijs voor eeuwig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben in alle drie al meerdere malen geweest
en het zijn alle drie werkelijk shopping paradijzen berlijn is mijn favoriet niet alleen heb je daar inderdaad het kadewe en andere grote winkels en dingen je hebt er iets van 5 verschillende werkelijk verschillende stadsdelen die allemaal hun eigen uitstraling hebben wat betreft winkels, voor elk wat wils is er iets, veel tweedehands, veel design, maar ook van jonge onbekende ontwerpers, veel kleine leuke winkeltjes echt heel bijzondere dingen... met de metro is alles prma te bereiken parijs is wel leuk, maar daar ben je meer aangewezen op het werkelijke centrum voor toeristen. alles is groot en duur en design, niks niet kleine persoonlijke dingetjes die jùist eht allerleukst zijn londen, zelfde verhaal, alhoewel je als je goed zoekt, een beetje achteraf in elke buurt wel kleine shopping-heaven winkeltjes vind maar londen... oef... dat is wel echt ongelooflijk duur ergo: als je mag kiezen, ga dan sowieso voor berlijn ook uitgaan en de stad is het best.. oohohohoh... ik HOU zo enorm van berlijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ohhh parijs is zo mooi, al die kunst enzo.
geweldig. en in elke grote stad stinkt het enorm naar uitlaatgassen een andere mooie stad: rome. ook een smog stad, maar echt zo super geweldig, en overal is iets te zien, en je voelt gewoon nog dat imposante van het oude klassieke romeinse rijk daar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga deze winter weer naar berlijn ergens in december geloof ik d'r is dan een heel vet feest in tresor en ook in de wmf schijnt iets vets te zijn heeft iets te maken met een of andere duitse feestdag dat zij maandag vrij zijn en er dus een heel weekend overal vet gepartied (?) wordt... ik zal je wel informeren wanneer of hoe, als je mee wil, ik ging sowieso al met een paar vrienden en mijn zus en vriendje, en dan logeren we bij mijn duitse vriendinnetje
|
Verwijderd
|
Berlijn ben ik nog nooit geweest..
Parijs ben ik wel geweest, maar daar heb ik niet echt gewinkeld.. En in Londen heb ik wel gewinkeld, en tis ook leuk om te winkelen daar, dus ik ga voor londen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Zomervakantieplannen! Missy | 53 | 01-07-2009 09:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Verwijderd | 500 | 07-09-2005 17:47 | |
De Kantine |
Grote steden ken ik niet behalve uit de boeken behalve van TV Verwijderd | 96 | 21-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
leuk hotel voor weekendje weg met valentijnsdag ruby soho | 5 | 28-01-2003 17:35 |