Advertentie | |
|
![]() |
|
Afrika, Afrika, Afrika...ik wil naar Afrika.
Al m'n hele leven en het gaat gebeuren ook!! Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier trekken de mensen, hun levensomstandigheden en de armoede mij heel erg. Als reicarnatie bestaat ben ik in mijn vorig leven een Afrikaan geweest!
||
Citaat:
![]() Welke steden heb jij ooit bezocht?
|
Ijsland, India, de villa kakelbont van Pippi (jeugddroom), die heilige stad van de islam (ben even de naam kwijt erg he), Groenland misschien, die hele dikke bomen in Amerika, Afrika misschien.
||
Citaat:
|
Absoluut Australie op de eerste plaats
Verder: Amerika, Zuid-Afrika en Japan EN ik wil nog een keer terug naar Rome en Venetie, omdat het daar zo ontiegelijk mooi is. Ja eigenlijk wil ik elk land, elke plek van de wereld wel een keer gezien hebben, maargoed, het geld ontbreekt nog ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dublin. Cork. Galway ik ben in Belfast geboren Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 18:54. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |