Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat ik toch wel lief ben:
Ik zit nog te twijfelen of ik uit zal gaan. Zojah: - rechte spijkerbroek met bijzondere wassing - riem van spijkerstof met zilvere sterren - groen met geel mouwloos shirtje van Santa Cruz - blauwe Vans Zoneeh: - roze geitenwollensokken - pantoffels - flanellen geruite pyjama Lief van me hè? ![]()
|
haaaaaaaaaaaaaaai!
zwarte coltrui spijkerbroek rode riem nikes O goh dat heb ik nu al aan .. en aangezien ik op ga passen boeit dat toch geen kont Mocht ik daarna nog de stad in gaan> shirtje ipv coltrui (of niet) xxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!! (..)
Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 16:56. |
![]() |
|
![]() |
- tap/lak schoentjes, open met lintje
- dikke panty, met ladder ![]() - petty coat tot mn knieen - fluwelig jurkje tot net boven mn knieen, iets te lange strakke mouwen en een lage, brede, ronde hals - mouwloos truitje met v-hals en knatige afwerking - oma jasje tot halverwege mn bovenbenen met fluwelig kraagje. - mn haar is een bob en een speldje aan 1 zijkant |
![]() |
|
Ik doe wel iets anders aan voor vanavond, anders zit ik op een verjaardag met mijn groene werkkleding
![]() - khaki Dockers D5 - t-shirt - blauw overhemd Gant - suède Van Bommels - sokken en boxer
|
Verwijderd
|
Ik ga naar de bios, dus ik ga ook 'uit'
![]() Naja, ik ben vandaag naar de stad geweest en kreeg ook nog een broek van mn buurvrouw, dus ik heb allemaal nieuwe kleren aan ![]() Een soort van spijkerbroek-iets. Wel een vette broek ![]() Een egaal zwart shirt en en een zwart spijkerachtig vest eroverheen. Eronder van die hak schoentjes met ronde ( ![]() Haarband in mn haar, klein ooglijntje onder mijn ogen en ik ben klaar om in het donker te gaan zitten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zwarte Hugo Boss broek katoen/linnen
Lichtblauw/Wit gestreept overhemd Gant Donkerblauw/Lichtblauwe sokken van een of ander huismerk Suede schoenen van bommel Wit strak t-shirtje eronder Boxershort van Bjorn Börg (paars/lila) Riem: donkerblauw/wit/lichtblauw gestreept (Airsupply ofzo?) Xtra: Horloge:Gant madison square chronograaf Luchtje: Pure Vetiver van Azzaro |
![]() |
|
Ik heb geen zin om iets anders aan te doen dus ik hou lekker mijn alice cooper shirt aan en mijn spijkerbroek. Zie vanavond toch alleen maar bekenden dus moeilijk voor mijn kleren heb ikgeen zin om te doen en doe ik dan ook lekker niet.
|
Ik ga dus toch uit maar heb iets heel anders aan dan hierboven.
Zwarte grove ribbroek, zwarte longsleeves met pofmouwen en pofhals (ofzo ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Muziek |
Rolling Stones concert afgelast cottoncandy | 43 | 22-08-2003 15:18 |